Oud XTR cranksetje
Moderator:Beheerders
Wie heeft er nog een oud XTR cranksetje liggen met vierkante passing,maar het moeten al wel de grijzen zijn,dus niet TE oldscool.
-
Re:Oud XTR cranksetje
Grijze hebben allemaal Octalink type as, niet vierkant
-
idd vanaf model 96 hebben ze octalink
model ervoor dus de zilveren hebben een vierkant trapas
model ervoor dus de zilveren hebben een vierkant trapas
Weet zeker dat ze 1 jaar ook met vierkant in grijs waren,maar wanneer?
-
Ik weet 100% zeker vna niet! Trust me
Nooit zijn de vorige XTR vierkant geweest, behalve ene keer toen ik per ongeluk weinig nosevivend een drop wou nemen en vol door de tanden uitschoot van mijn octalink.
Trouwens de enige keer dat die spullen kapot gingen.
Trouwens de enige keer dat die spullen kapot gingen.
Ja, zo"n setje heb ik ook nog voor je liggen Mark, maar een halve octalink maakt nog geen vierkant...
oke,dan zal het aan mij liggen.wie heeft er dan nog een oud XTR setje voor octalink liggen,mogen lelijk zijn,maar wel heel en niet krom.
Definitief: de 8spd zilvere cranks met typen M900 en M910 waren met vierkante opname, alles daarna (in de grijze kleur) was met dat Octalink-gebühr
[quote="DeKerf"s"]
Definitief: de 8spd zilvere cranks met typen M900 en M910 waren met vierkante opname, alles daarna (in de grijze kleur) was met dat Octalink-gebühr
[/quote]
Klopt!
Van die zogenaamde grijze bestaat ook een gepolijste versie, alleen super zeldzaam. Dus hooglans. Ik denk dat dat net zoiets was als de jubileum groep van Dura Ace in kist dan wel.
[/quote]
Klopt!
Van die zogenaamde grijze bestaat ook een gepolijste versie, alleen super zeldzaam. Dus hooglans. Ik denk dat dat net zoiets was als de jubileum groep van Dura Ace in kist dan wel.
nee die zaten op een cannondale good boy... die volledig gepolishte jekyll. Samen met gepolishte xt schijfremmen, xtr shifters en xtr derailleurs. En van die fiets zijn er niet veel gemaakt , dus om er zo een te vinden... good luck
greetz
bettes
greetz
bettes
Oke,ga nu maar ergens anders verder lullen.
-
XTR 180 mm crancks incl trapas heb ik nog wel, intresse? doet ene bod (als je fototjes wilt mail me dan ff)
rikachoe@hotmail.com
rikachoe@hotmail.com
welk jaar? En staat?
xlr8r schreef:
Oke,ga nu maar ergens anders verder lullen.
Nee jongens ontopic nu... bezorg deze jongen een mooi setje grijze xtrcranks met vierkante passing, ze zijn er, hij weet het zeker! Liefst voor onder de 25euro in perfecte staat en incl. transport.
greetz
bettes
Precies jij weet wat ik zoek.Ga nou maar leren fietsen.
xlr8r schreef:
Ga nou maar leren fietsen.
Aha jij hebt me al zien fietsen. Kan je me dan ff wat uitleggen wat ik fout doe? Of zal ik voor die raad moeten betalen aangezien jij duidelijk een pro bent.
greetz
bettes
bettes, you"re picking on the wrong "newbie"
Dis Mark uit Amsterdam en die kan "redelijk" rijden.
Mark, dit is bettes, technoweenie en allesweter op mtb-gebied.
:-*

Dis Mark uit Amsterdam en die kan "redelijk" rijden.
Mark, dit is bettes, technoweenie en allesweter op mtb-gebied.
:-*
Laat hem dan maar eens ff de info van die cranks opsnorren...
Ik zeg toch niet dat hij niet kan rijden, hij wel.
greetz
bettes
Ik zeg toch niet dat hij niet kan rijden, hij wel.
greetz
bettes
Laten we gewoon verder gaan met ons eigen zaken,en reageer gewoon op een post als je iets te bieden hebt,oke.Bedankt Ruud.Wanneer kom je weer eens deze kant op met Teake?
Ik ben nu toch ook wel enorm geinteresseerd in gepolijste octalink XTR"s die er volgens de heren hier geweest moeten zijn... ???

sorry xlr8r... http://www.cannondale.com/bikes/02/cusa/model-2GB.html
Foto"s uitleg de hele hopsasa.
greetz
bettes
Foto"s uitleg de hele hopsasa.
greetz
bettes
Ga ff lekker mailen samen,gezellig.Alvast bedankt.
xlr8r schreef:
Ga ff lekker mailen samen,gezellig.Alvast bedankt.
Als je niet nog een beetje moeite kunt opbrengen om gewoon een normaal antwoord te geven als iemand je gewoon netjes in t gelijk stelt, blijf dan gewoon weg of zow...

Gast,als dit niet vriendelijk was dan weet ik het ook niet meer.Je bent wel snel op je teentjes getrapt,he.Slecht geslapen?