Ik zie wel eens van die gasten met hun scooter rondkarren, en dan hebben ze een neon-ventieldop, oid. Iig, je ziet zo"n neoncirkel in hun wiel. Dat vind ik er wel stoer uitzien, dus vandaar:
Weet iemand waar je zulke dingen kunt vinden? (Of een andere toffe oplossing voor je saaie doorsnee ventieldop is natuurlijk ook welkom! Maar nee, geen skulls, die vind ik écht niet mooi... )
Ook handig om te vermelden, het gaat om autoventielen, ofwel Schraederventielen.
:-*
Neon ventieldopjes
Moderator:Beheerders
Re:Neon ventieldopjes
http://www.josdijkman.nl/verlichting.html
Met een filmpje!
Echter, zijn die scooter ventieldoppen gelijk aan een auto ventiel?
Met een filmpje!
Echter, zijn die scooter ventieldoppen gelijk aan een auto ventiel?
Over het algemeen is het op motor, auto, brom en scoot hetzelfde (kruiwagen :P) en je hebt ze toch ook welleens op fietsen gezien die ventielen?
[/ot]
Zo maak je wel een kerstboom van je fiets hoor en hij gaat er nix sneller door (scooter geld zelfde voor :P)
[/ot]
Zo maak je wel een kerstboom van je fiets hoor en hij gaat er nix sneller door (scooter geld zelfde voor :P)
Misschien je LBS (local brommer store), volgens mij hebben zij die wel altijd op voorraad liggen.
gewoon bij de halfords bij alle andere illegale shit (zoals neon voor onder de auto etc
)