Gezocht nieuwe Kona Roast maatje m wie???
Moderator:Beheerders
We kan me helpen ik zoek een Kona Roast(maatje m) ....Bij bike2build en andree zaken(mamoet,bikie planet,adventure bikes) zijn ze niet op voorraad en zijn ze pas weer in maart +- binnen:maar zoek er een voor binnen drie weekjes want dan is me groote verjaardag en aanschaf van me dula bikeje.iemand een tip waar die nog staat??Wel gaarne in nederland! ;D bij voorbaat dank Harrie
-
Re:Gezocht nieuwe Kona Roast maatje m wie???
damn gast, die zoek ik dus ook, komen ze pas weer in maart ... kut misschien kunnen we dr twee bestellen met zn tweeën en dan om mega korting zeuren!!
Sir Gonz Lays schreef:
damn gast, die zoek ik dus ook, komen ze pas weer in maart ... kut misschien kunnen we dr twee bestellen met zn tweeën en dan om mega korting zeuren!!
Is geod man zeg maar als je wilt kopen dan kopen we ze samen

-
in brussel is ook zoon zaak die kona verkoopt binnen 2 dagen hebben ze de fiets die je moet hebben op voorraad
hotwheelz is da, idd, die hebben daar wel nog e paar dingen waar veel mensen naar vragen op stock, zeker 2004 konas
-
harrepar schreef:
[Sir Gonz Lays schreef:
Is geod man zeg maar als je wilt kopen dan kopen we ze samenkoop de bike wle bij bike2build denk ik. ;D wat voor maatje zoek jij?ik maatje M.
ik ook een m denk ik, maarre ik wil m waarschijnlijk bij mdie grote olifant halen daar krijg ik 5% korting. en ik woon dr om de hoek
-
bij b2b hebben ze volgens mij alleen nog maar smallll...
Sir Gonz Lays schreef:
bij b2b hebben ze volgens mij alleen nog maar smallll...
Klopt heb ook gebeld met maurice daaro:Ga dr vrijdag heen misschien dat het net kan die small scheelt maar ???2 cm hoogit dus hoop van wel.En anders haal ik hem in Belgie of direct bij de leverancier ;D
Greetz Harrie Kona
-
als je m hebt, stuur ff een fototje, ziet er altijd anders uit dan op internet of de catalogus. ik heb m nog steeds niet in levende lijve gezien.
Sir Gonz Lays schreef:
als je m hebt, stuur ff een fototje, ziet er altijd anders uit dan op internet of de catalogus. ik heb m nog steeds niet in levende lijve gezien.
Zal ikz kers doen als ik me bike heb.Greetz harrie Kona