vrij dringend een originele verpakking van Azonic A-frame pedals gezocht in goede staat. (check wel ff of daar geen serienr ofzo op vermeld is, want dan zou da wel moeten overeen komen met de pedalen, "t zijn zwarte, mss da ook de kleur op verpakking vermeld is?)
Betaal verzendkosten wel natuurlijk.
Ben deze pedalen via via bekomen, nu is de rechtse pedaalas van verkeerde (linkse) draad voorzien. Om garantie te krijgen heb ik dus die verpakking nodig om ze terug te sturen (heb al naar Azonic gemaild).
Of als iemand zo een kapot setje heeft waarvan de rechtse as nog goed is mag ook.
Azonic (dringend)
Moderator:Beheerders
Re:Azonic (dringend)
Wat een onzin...
Alsof je geen garantie krijgt als je de pedalen uitpakt en vervolgens de verpakking weggooid...
Alsof je geen garantie krijgt als je de pedalen uitpakt en vervolgens de verpakking weggooid...
ze zijn nu ook wel 2de hands eigenlijk hoewel ze niet kunnen gemonteerd worden, moet ofwel de verpakking ofwel een aankoopbewijs kunnen meesturen, ergens toch wel logisch denk ik he.
Kan natuurlijk altijd een nieuw paar kopen, en ze in die verpakking opsturen, maar "t is dat ze niet echt goedkoop zijn he. Kan altijd is langs Barracuda gaan maar die zullen mij graag zien komen met iets da ni van daar komt ::)
dus nog steeds op zoek
Kan natuurlijk altijd een nieuw paar kopen, en ze in die verpakking opsturen, maar "t is dat ze niet echt goedkoop zijn he. Kan altijd is langs Barracuda gaan maar die zullen mij graag zien komen met iets da ni van daar komt ::)
dus nog steeds op zoek
Dus je hebt 2 linkse gekocht? :P
- @sph@ltdude
- Contacteer:
Een knutselaar met 2 linkerhanden....
Een biker met 2 linkerpedalen.....
Belooft niet veel goeds ::) :P
Een biker met 2 linkerpedalen.....
Belooft niet veel goeds ::) :P
Ik heb van iemand een deel onderdelen overgekocht, waaronder deze pedalen. Op de rechtse as staat wel een R, maar hij heeft linkse schroefdraad ...
En kerels, ik werk in een shop dus om 2 linkse pedalen zomaar te kopen ben ik ni dom genoeg ::)
De kooien zijn wel L&R, enkel de rechtse as is verkeerd. En ik zou ze in de toekomst graag gaan gebruiken, dus kan er iemand mij aub helpen?
En kerels, ik werk in een shop dus om 2 linkse pedalen zomaar te kopen ben ik ni dom genoeg ::)
De kooien zijn wel L&R, enkel de rechtse as is verkeerd. En ik zou ze in de toekomst graag gaan gebruiken, dus kan er iemand mij aub helpen?