grimeca, sram, shimano xt. achterrem
Moderator:Beheerders
-
hella mensen,
ik zoek een shimano xt, grimeca, sram. (achterrem)
zo eentje met 4 zuigers, remblokken hoeft niet perse.
kleur maakt nie zo veel uit.
Oja hij moet wel werken want is voor zijspan project, dus remkracht is vereist.
Bedankt groetjes Bertus
ik zoek een shimano xt, grimeca, sram. (achterrem)
zo eentje met 4 zuigers, remblokken hoeft niet perse.
kleur maakt nie zo veel uit.
Oja hij moet wel werken want is voor zijspan project, dus remkracht is vereist.
Bedankt groetjes Bertus
-
Re:grimeca, sram, shimano xt. achterrem
up
echt niemand zo"n ding joh :"(
echt niemand zo"n ding joh :"(
-
je kan nog wel een nieuwe vinden..maar dat wil je waarschijnlijk niet...of wel? anders wee tik nog een paar sites..
ik heb er net eentje besteld ,en moet één van de dagen ontvangen ... maar aangezien het enkel een achterrem betreft , blijf ik waarschijnlijk bij m"n Louise"s ...
nagelnieuw natuurlijk ( met staalflexleiding )
intresse ???
nagelnieuw natuurlijk ( met staalflexleiding )
intresse ???
-
heej man
nou ligt er aan wat je ervoor vraagt, hij is nieuw dus zal wel goed functioneren. dus kom maar op met je prijs.
Groetjes Bertus
nou ligt er aan wat je ervoor vraagt, hij is nieuw dus zal wel goed functioneren. dus kom maar op met je prijs.
Groetjes Bertus
"k heb ze net 140€ betaald .. so ::)
hey mate, ik heb zojuist dat type remmen, voor en achter bij mijn plaatselijke dealer gehaald, ontlucht en gebleed voor 50,-
Hij had er nog wel een paar liggen ik zal er vandaag nog naar vragen voor je, qwa schijf wat wil je erbij hebben? Want hij heeft er een stuk of 30 liggen en ik kon zelf ook kiezen welke ik "mooi" vond

Hij had er nog wel een paar liggen ik zal er vandaag nog naar vragen voor je, qwa schijf wat wil je erbij hebben? Want hij heeft er een stuk of 30 liggen en ik kon zelf ook kiezen welke ik "mooi" vond

-
@ pigwin: aaaiiiii vind ik een beetje duur dus laat maar, toch vriendelijk bedankt.
@ charmin: uuh schijf maakt niks ut want die heb ik al, 160 mm want hij zit op een 20" wiel en dat moet ongeveer even hard remmen als 26" met 205mm schijf. dus dat maakt niks uit. belangrijkste is de caliper en de klauw, en dat het een achterrem is.
bedankt Groetjes Bertus
@ charmin: uuh schijf maakt niks ut want die heb ik al, 160 mm want hij zit op een 20" wiel en dat moet ongeveer even hard remmen als 26" met 205mm schijf. dus dat maakt niks uit. belangrijkste is de caliper en de klauw, en dat het een achterrem is.
bedankt Groetjes Bertus
tja , is dan ook nieuw hé ( als je ze ergens goedkoper kan vinden mag je"t me laten weten ) .. zoek nog een voorsetje anders ...
wat mag"t kosten dan ? zet ik de nieuwe op m"n bike , en doe mijn "gebruikte" XT weg ...
wat mag"t kosten dan ? zet ik de nieuwe op m"n bike , en doe mijn "gebruikte" XT weg ...
ai ai ainet mee gebeld, hij kon alleen nog maar rem hendels vinden van dat type, sorry mate

euhhh ??? ??? ???
-
pigwin schreef:
tja , is dan ook nieuw hé ( als je ze ergens goedkoper kan vinden mag je"t me laten weten ) .. zoek nog een voorsetje anders ...
Ja ik weet wel waar je e goedkoper kan vinden en nog helemaal nieuw ook, compleet inclusief disc en al die shit: www.chainreactioncycles.com

Oh wacht

-
heeft ie ook niet alleen de klauw met leiding?????????
want dat kan ook. heb ff zitten denken en ik moet het systeem toch aanpassen. uuuh prijs ja liefst zo goedkoop mogelijk.
Groetjes B
want dat kan ook. heb ff zitten denken en ik moet het systeem toch aanpassen. uuuh prijs ja liefst zo goedkoop mogelijk.
Groetjes B
ze komen niet van chainreaction , maar als ik goed reken is 95 Engelse ponden zo"n 139 € ... da"s inderdaad zowat gelijk ... ik betaalde ze 128 + 12 verzending ..
met DHL komt"t nog zo"n 15€ duurder uit !!!!
met DHL komt"t nog zo"n 15€ duurder uit !!!!
-
Hee mensen
Hope m4 mag ook
Groetjes Bertus
Hope m4 mag ook
Groetjes Bertus
-
up
kom op mensen
iemand moet zo"n ding hebben, oja setje banjo"s met banjo bouten. Heeft iemand die misschien?
groeten bertus
kom op mensen
iemand moet zo"n ding hebben, oja setje banjo"s met banjo bouten. Heeft iemand die misschien?
groeten bertus
mag het ook een Hayes ""HFX-9"" of ""Mag HD"" zijn met een 200mm schijf?