On-One The Gimp/Trailstar
Moderator:Beheerders
Ik ben op zoek naar een On-One The Gimp voor weinig of en DMR Trailstar of iets vergelijkbaars. Het moet wel horizontale dropouts hebben en het liefst in staal. Eventueel wil ik wel ruilen tegen mijn Azonic Steelhead ProXL frame.
Re:On-One The Gimp/Trailstar/Dirt Jumper 1
ik heb nog een on-one gimp frame
€ 175,-
€ 175,-
In goede staat?
24 of 26 inch wielen??
Heb je een foto??
Welke woonplaats?
24 of 26 inch wielen??
Heb je een foto??
Welke woonplaats?
deze foto is nog van de vorige eigenaar
http://www.pinkbike.com/modules/photo/? ... age=338567
is voor 24"
staat is goed wel gebruikt
in Tilburg
http://www.pinkbike.com/modules/photo/? ... age=338567
is voor 24"
staat is goed wel gebruikt
in Tilburg
Ik laat het je nog ff weten. Ik wil het liefst eerst min Azonic Steelhead frame kwijt en er is misschien iemand in geinteresseerd. Trouwens, bij de foto staat Rotterdam
larfje schreef:
Ik laat het je nog ff weten. Ik wil het liefst eerst min Azonic Steelhead frame kwijt en er is misschien iemand in geinteresseerd. Trouwens, bij de foto staat Rotterdam
[
pinkbike schreef:submitted by chewbacca
hij zij al...foto van vorige eigenaar! ::)
sorry... beetje blond
larfje schreef:
Ik ben op zoek naar een On-One The Gimp voor weinig of en DMR Trailstar of iets vergelijkbaars. Het moet wel horizontale dropouts hebben en het liefst in staal. Eventueel wil ik wel ruilen tegen mijn Azonic Steelhead ProXL frame.
Ook ben ik op zoek naar een Marzocchi Dirt Jumper 1 of iets vergelijkbaars met 20 mm steekas. Of ruilen tegen mijn Z1 Freeride 130 mm QR20+
Ik heb een DJ te koop met steekas............Check de te koop sectie !
Re:On-One The Gimp/Trailstar
Ik had die DJ al gezien maar ik heb besloten toch mijn Z1 te houden (ik krijg er toch geen reacties op en het is wel een fijn vork, moeten alleen strakkere veren in)
Re:On-One The Gimp/Trailstar
Ik blif toch op m"n Azonic rijden dus ik ben niet meer zoekende. Sorry voor de overlast DYNO.