fully voor pittige xc
Moderator:Beheerders
-
- Contacteer:
Gezocht:fully,frame of compleet maakt niet uit.
120-140mm veerweg,afhankelijk van het merk maat L of XL.
Denk aan Stumpjumper,Trance,Reign.
06/07/08,niet ouder.
Grtzz
120-140mm veerweg,afhankelijk van het merk maat L of XL.
Denk aan Stumpjumper,Trance,Reign.
06/07/08,niet ouder.
Grtzz
THIS ONE GOES TO ELEVEN!!!
-
- Contacteer:
-
- Contacteer:
Klopt helemaal,heb ook even over die FOES nagedacht,maar dat exclusieve is ook een nadeel.gekkokees schreef:yoow illu, dan maar ff via dp
Ik had de foes fxr van heckler gekocht maar hij was mij te groot,heb m teruggestuurd.
Die is dan wel van 2004 maar voor 450€ wel de meest exclusieve bike die hier nu te koop of te vinden is....vind ik dan..
mzzl...
Waar ga je naartoe om die demper te servicen...... Italie of Nieuw-Zeeland kom ik op uit na een tijdje Googelen.......En dan ga je die bike opbouwen.Om dat helemaal in stijl met het frame te doen kom ik al gauw uit op minstens 1500€.
En dat vind ik dan weer teveel voor een fiets van bijna 5 jaar oud.......
Voor minder koop je een Stumpjumper van 2007 met een Fox voor èn achter erin.....
(om maar een zijstraat te noemen.......)
Had ook een prachtige Lapierre Zesty gevonden bij onze buren,maar dat stuk hout reageert niet op mijn mailtjes.Hebben ze trouwens wel meer een handje van daar op IBC

Hey,
De Foes kun je wel voor minder opbouwen hoor,
Ik kan je wel een rolling chassis maken met vork en wielen voor een mooie prijs. Je hebt PB.
En die service in Italie, voor 15 euri stuur ik de demper op en Guido heeft hem met een week weer bij me terug. Is niet heel anders dan een Fox naar Sabma in Belgie sturen IMHO.
Enjoy!!
De Foes kun je wel voor minder opbouwen hoor,

En die service in Italie, voor 15 euri stuur ik de demper op en Guido heeft hem met een week weer bij me terug. Is niet heel anders dan een Fox naar Sabma in Belgie sturen IMHO.
Enjoy!!
Common sense was never common
-
- Contacteer:
-
-
Staat al heel lang een Reign te koop hier op DP in de maat L als ik het goed heb!!
edit: dacht zoek de link even op, maar is toch een M http://www.dirty-pages.nl/forum/viewtop ... 50&start=0
edit: dacht zoek de link even op, maar is toch een M http://www.dirty-pages.nl/forum/viewtop ... 50&start=0
keybone collector!!!
-
- Contacteer:
Dirty Sanches & Sinter beiden op zaterdag de 27e rond 10h.s'morgens ge-peebeed,en volgens mijn OUTBOX zijn beide berichten aangekomen.
De Reign had ik ook al gespot,maar die is inderdaad te klein(helaas).
Gisteren proefgereden op een Helius en een Meta 5.5,en die laatste is het geworden,dus deze mag op slot.
Grtzz.
De Reign had ik ook al gespot,maar die is inderdaad te klein(helaas).
Gisteren proefgereden op een Helius en een Meta 5.5,en die laatste is het geworden,dus deze mag op slot.
Grtzz.