ik zoek dus een Marzocchi 888 (rc3) van het jaar 2008 met een coil geen ata!!!,
hoofdzakelijk voor wisselstukken mogen krassen/kleine barsten etc op zijn..... zolang de vork zijn werk doet ben ik tevreden
Groeten Niels
Marzocchi 888 van het jaar 2008 met een coil
Moderator:Beheerders
-
Re: Marzocchi 888 van het jaar 2008 met een coil
Je vork weeral kapot?MansonGT schreef:ik zoek dus een Marzocchi 888 (rc3) van het jaar 2008 met een coil geen ata!!!,
hoofdzakelijk voor wisselstukken mogen krassen/kleine barsten etc op zijn..... zolang de vork zijn werk doet ben ik tevreden
Groeten Niels
Heeft ronde wielen
Re: Marzocchi 888 van het jaar 2008 met een coil
yup, ik ben serieus aan het overwegen om marzocchi achterwege ga laten en een boxxer of totem halen=Pashley= schreef:Je vork weeral kapot?MansonGT schreef:ik zoek dus een Marzocchi 888 (rc3) van het jaar 2008 met een coil geen ata!!!,
Groeten Niels
ben het kotsbeu, de herstelling heeft weinig of niks opgeleverd en nu weer dezelfde problemen als voordien + nog wat andere mankementjes, nogmaals heb ik mails gezonden naar marzo en zoals gewoonlijk.... geen antwoord
wat gebeurd er als je een vork opzend voor garantie / herstelling: ze vervangen de olie en de dichtingen aan de poten voor de rest doen ze gewoon niks
@Daniel air: ik ga niet investeren in een nieuwe vork....