specialized enduro/ SX (trail) frame of fiets
Moderator:Beheerders
hallo, ik ben opzoek naar een specialized enduro of sx fiets, of frame.
een frame zou goed uitkomen, omdat ik geen bergen geld heb en als je een fiets tweedehands koopt, wil je er al eens iets aan veranderen, bij een frame kopen en naar fiets opbouwen kies ik zelf de stukken.
ik zoek het frame van de versie tussen 2005 en 2008.
heb je iets, laat maar weten, graag ook via pb,
Ik ben 1meter74 en zou dus een medium nodig hebben.
ook interessante advertenties wil ik graag zien, op ebay komt wel eens wat voor, maar vaak in large, en dat is vermoed ik te groot.
groeten
Sammy
een frame zou goed uitkomen, omdat ik geen bergen geld heb en als je een fiets tweedehands koopt, wil je er al eens iets aan veranderen, bij een frame kopen en naar fiets opbouwen kies ik zelf de stukken.
ik zoek het frame van de versie tussen 2005 en 2008.
heb je iets, laat maar weten, graag ook via pb,
Ik ben 1meter74 en zou dus een medium nodig hebben.
ook interessante advertenties wil ik graag zien, op ebay komt wel eens wat voor, maar vaak in large, en dat is vermoed ik te groot.
groeten
Sammy
dead straight to live wrong
Re: specialized enduro/ SX (trail) frame of fiets
sammy
heb eventueel wel een specialized s-works enduro sl carbon frame te koop
in maat M
hij is behandeld met een doorzichtige folie (professioneel gedaan voor e.250)
en van 2008 en schadevrij
is dat wat voor je ?
eventueel met fox talas 36 rc2 2009!
jan

heb eventueel wel een specialized s-works enduro sl carbon frame te koop
in maat M
hij is behandeld met een doorzichtige folie (professioneel gedaan voor e.250)
en van 2008 en schadevrij
is dat wat voor je ?
eventueel met fox talas 36 rc2 2009!
jan

Waarom voor zoveel geld een beetje folie op je frame laten plakken??? Onderkant downtube moet genoeg zijn, lijkt me, en scheelt ook in gewicht (je hebt carbon niet voor niets)janepic schreef:...hij is behandeld met een doorzichtige folie (professioneel gedaan voor e.250)

sneeuwpop schreef:Waarom voor zoveel geld een beetje folie op je frame laten plakken??? Onderkant downtube moet genoeg zijn, lijkt me, en scheelt ook in gewicht (je hebt carbon niet voor niets)janepic schreef:...hij is behandeld met een doorzichtige folie (professioneel gedaan voor e.250)![]()
![]()
haal je het er af !!
wat jij wilt
jan
Nee, ik wil juist weten waarom je het erop het laten plakkenjanepic schreef:sneeuwpop schreef:Waarom voor zoveel geld een beetje folie op je frame laten plakken??? Onderkant downtube moet genoeg zijn, lijkt me, en scheelt ook in gewicht (je hebt carbon niet voor niets)janepic schreef:...hij is behandeld met een doorzichtige folie (professioneel gedaan voor e.250)![]()
![]()
haal je het er af !!
wat jij wilt
jan

Nee, ik wil juist weten waarom je het erop het laten plakkenjanepic schreef:sneeuwpop schreef:Waarom voor zoveel geld een beetje folie op je frame laten plakken??? Onderkant downtube moet genoeg zijn, lijkt me, en scheelt ook in gewicht (je hebt carbon niet voor niets)janepic schreef:...hij is behandeld met een doorzichtige folie (professioneel gedaan voor e.250)![]()
![]()
haal je het er af !!
wat jij wilt
jan

-