Ik ben opzoek naar een SRAM derailleur carbon short in perfecte staat ! Liefst zou ik de red willen. Iemand mss ook sram X.0 (red ?) rechtse trigger liggen ?
PM

Mvg Maarten
Moderator:Beheerders
waarom niet bestellen via crc?ExOMaNiaC schreef:Hello,
Ik ben opzoek naar een SRAM derailleur carbon short in perfecte staat ! Liefst zou ik de red willen. Iemand mss ook sram X.0 (red ?) rechtse trigger liggen ?
PM![]()
Mvg Maarten
Omdat men budget dit momenteel niet toelaat + de leveringstijdTrekrules schreef:waarom niet bestellen via crc?ExOMaNiaC schreef:Hello,
PM![]()
Mvg Maarten
ik denk dat de kans niet echt groot is dat je een X.O derrie(red) zult treffen van iemand die zijne te koop zet.ExOMaNiaC schreef:Omdat men budget dit momenteel niet toelaat + de leveringstijdTrekrules schreef:waarom niet bestellen via crc?ExOMaNiaC schreef:Hello,
PM![]()
Mvg Maarten... Heb ondertussen al een trigger gevonden voor €45 dus enkel nog de derailleur
Mvg
Srry voor de late reply ! Maar heb deze reeds gevonden op moutenbike.be forum ! Ben wel nog opzoek naar het volgende laatste onderdelen voor men 4x bikeChristiaan schreef:Wat mag t kosten?