GZ: Frame, fork, stuur
Moderator:Beheerders
Hallo,
Ik wil misschien eens wat street gaan proberen om een mtb. Dus ik zoek een paar goedkope dingen zoals een frame, mag best een stock eastern frame zijn ofzo, in ieder geval goed voor street maar zonder vering en dergelijke. Zelfde geld eigelijk voor fork en stuur! Zolang het maar geen scheuren heeft, deuken zou nog kunnen.
Wie heeft er zoiets voor mij?
Quynten
Ik wil misschien eens wat street gaan proberen om een mtb. Dus ik zoek een paar goedkope dingen zoals een frame, mag best een stock eastern frame zijn ofzo, in ieder geval goed voor street maar zonder vering en dergelijke. Zelfde geld eigelijk voor fork en stuur! Zolang het maar geen scheuren heeft, deuken zou nog kunnen.
Wie heeft er zoiets voor mij?
Quynten
Laatst gewijzigd door Quynten op vr nov 20, 2009 12:57 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Re: GZ: Frame, fork, stuur
Sorry, deze zin begrijp ik echt niet..Quynten schreef:Ik wil misschien een was street gaan proberen om een mtb.
Re: GZ: Frame, fork, stuur
Ho, sorry, paar letters verkeerd gedaan. Aangepast in ieder geval!Ruben2 schreef:Sorry, deze zin begrijp ik echt niet..Quynten schreef:Ik wil misschien een was street gaan proberen om een mtb.
street op een mtb??
if so, watvoor stuur? (welke diameter, moet nml bij je stuurpen passen), en watvoor vork? (met of zonder vering)
en waarom wil je een halve fiets? of wil je je oude fiets ombouwen naar een streetfiets? zoja, geen goed idee, dan kan je beter een 2e hands complete kopen voor dat geld
if so, watvoor stuur? (welke diameter, moet nml bij je stuurpen passen), en watvoor vork? (met of zonder vering)
en waarom wil je een halve fiets? of wil je je oude fiets ombouwen naar een streetfiets? zoja, geen goed idee, dan kan je beter een 2e hands complete kopen voor dat geld
Hoi, ik verkoop een eastern compleet. Zie mijn advertentie, 3e item:
http://dirty-pages.net/forum/viewtopic.php?t=42177
Is dat misschien wat voor je?
http://dirty-pages.net/forum/viewtopic.php?t=42177
Is dat misschien wat voor je?
Ja welke maten weet ik nog niet, zo ver ben ik nog niet gevorderd, in ieder geval een stuur die omhoog loopt. Mocht ik echt vaker gaan fietsen dan ontdek ik vanzelf wel wat bij me past.
@Buzz, dankjewel man, ik zou het onthouden maar ik zoek meer iets van 26 inch.
Ik hoop gewoon een aantal dingen goedkoop 2e hands te kunnen krijgen omdat ik zelf nog wel cranks, sprockets, pedals, grips heb enzo, daar betaal je voor een nieuwe toch ook wel weer voor.
@Buzz, dankjewel man, ik zou het onthouden maar ik zoek meer iets van 26 inch.
Ik hoop gewoon een aantal dingen goedkoop 2e hands te kunnen krijgen omdat ik zelf nog wel cranks, sprockets, pedals, grips heb enzo, daar betaal je voor een nieuwe toch ook wel weer voor.
- vieze vinnie