Adres voor: Banshee Legend Mk I of II Frame
Moderator:Beheerders
Iemand enig idee wat een Banshee Legend Mk I of II kost en waar ik die kan bestellen of zien???
Bedankt alvast
Bedankt alvast
-
-
Das wisselend, heb er 3 frames vandaan waarvan 1 voor een vriend en dat waren allen mythics. Wil je zowiezo 1 met Banshee stikker moet je bij Shock Therapy in Duitsland zijn www.shock-therapy.com
Desalnietemin supergaaf als je zo'n Legend gaat bestellen
Ik krijg het niet over mn hart omdat ik geen full-on downhiller ben anders had ik het wel geweten 
Desalnietemin supergaaf als je zo'n Legend gaat bestellen

MK1 zal je enkel 2de hands gaan vinden. Dit waren de "test" modellen voor ongeveer 50 geselecteerde rijders. Dan nog zal ik je afraden zo'n model 2de hands te kopen want de MK2 is qua ophanging totaal veranderd, er zitten nu lagers ipv bushings in en de vraag is of je vervangende hardware kan krijgen mocht er iets breken/ slijten. Bushingens zelf is geen probleem maar hun custom bouten wel.
Ook heeft de MK2 forged parts van het onderframe en linkage wat een stuk sterker, stijfer en iets lichter is dan de cnc versies. Ook zijn er tal van miniscule veranderingen qua geo veerweg dempingkarakteristiek doorgevoerd die ervoor zorgen dat het beter rijd. Natuurlijk niet snel voor de doorsnee biker te merken maar als je toch flink geld neer gaat leggen zou ik voor een MK2 gaan.
Ook zal ik eens heel goed over denken hoe vaak je écht serieus wilt gaan downhillen. En dan bedoel ik niet een baantje als winterberg natuurlijk
Een dergelijk nivo bike moet wel gespankt kunnen worden op meer capable banen.
Ook heeft de MK2 forged parts van het onderframe en linkage wat een stuk sterker, stijfer en iets lichter is dan de cnc versies. Ook zijn er tal van miniscule veranderingen qua geo veerweg dempingkarakteristiek doorgevoerd die ervoor zorgen dat het beter rijd. Natuurlijk niet snel voor de doorsnee biker te merken maar als je toch flink geld neer gaat leggen zou ik voor een MK2 gaan.
Ook zal ik eens heel goed over denken hoe vaak je écht serieus wilt gaan downhillen. En dan bedoel ik niet een baantje als winterberg natuurlijk

- cyberhawk
- Contacteer:
freeborn
ik heb me kapot gezocht voor een maand of meer en kwam niet beter uit dan daar..
+ je lrijgt 50% korting op een E-13 LG1 2010 en je headset,..als je die erbij aanschaft
LET WEL ! alles is presold tot in zweden aan toe !..
als je bijv. een large wil moet je wachten tot juli
(overigens maakt het geen donder uit waar je rijd.. als je er maar van geniet..
of het nou winterberg is of leogang of watdanook
ik heb me kapot gezocht voor een maand of meer en kwam niet beter uit dan daar..
+ je lrijgt 50% korting op een E-13 LG1 2010 en je headset,..als je die erbij aanschaft

LET WEL ! alles is presold tot in zweden aan toe !..
als je bijv. een large wil moet je wachten tot juli

(overigens maakt het geen donder uit waar je rijd.. als je er maar van geniet..
of het nou winterberg is of leogang of watdanook
Laatst gewijzigd door cyberhawk op do apr 22, 2010 9:04 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Nah prijstechnisch wil ik graag een goeie koop doen, die Legened is way overkill voor mijn rijqualiteiten hahaha. Potentie ga ik er nooit uit halen dus is mij die hogere frame prijs(ook al kan ik hem betalen) het niet waard.
Ga me nou asjeblieft niet ompraten dat ik ipv een Scythe een Legend moest kopen.....
Ga me nou asjeblieft niet ompraten dat ik ipv een Scythe een Legend moest kopen.....