slotje downhill banden 2.5 geen schwalbe
Moderator:Beheerders
niet meer nodig
Iets als de minions of highrollers, alst maar goed stevig is en nog in goeie conditie. Liefst dual ply.
Iets als de minions of highrollers, alst maar goed stevig is en nog in goeie conditie. Liefst dual ply.
Laatst gewijzigd door Sneeck op zo aug 15, 2010 4:07 pm, 2 keer totaal gewijzigd.
Re: downhill banden 2.5 geen schwalbe
Ik denk dat je Highrollers ipv Holyrollers bedoelt? Holyrollers zijn dirtbanden. Waarom geen schwalbe? Rij nu een tijdje met Big Betties en ben zeer tevredenSneeck schreef:Iets als de minions of hollyrollers, alst maar goed stevig is en nog in goeie conditie. Liefst dual ply.
Ja verrek ik vergis me altijd tussen die 2
Schwalbe ben ik geen fan van, kan de grip die ze geven nooit echt vertrouwen. Dan-wel-dan-niet ervaringen, voor het beoogde doel(megavalanche) wil ik toch iets dat echt goed werkt. Big betty's hoor ik redelijk goede verhalen over maar de minions, highrollers of de big earls winnen het.
Wildstuff,
Wat wil je voor dat bandje hebben?

Schwalbe ben ik geen fan van, kan de grip die ze geven nooit echt vertrouwen. Dan-wel-dan-niet ervaringen, voor het beoogde doel(megavalanche) wil ik toch iets dat echt goed werkt. Big betty's hoor ik redelijk goede verhalen over maar de minions, highrollers of de big earls winnen het.
Wildstuff,
Wat wil je voor dat bandje hebben?
-