Dirt / freerider gezocht
Moderator:Beheerders
hoihoi
ik zoek een fiets waar ik mee kan gaan streetten , en in het bos wat trails , en jumps mee kan uithalen , sinds ik net een appartement heb gekocht , zit mijn budjet misschien wat aan de krappe kant , maar wie weet wat heb je nog in de weg staan?
het mag een single speed zijn , liefst met enkele versnellingen
budjet 250-300
thanks in advance !!!
joff
ik zoek een fiets waar ik mee kan gaan streetten , en in het bos wat trails , en jumps mee kan uithalen , sinds ik net een appartement heb gekocht , zit mijn budjet misschien wat aan de krappe kant , maar wie weet wat heb je nog in de weg staan?
het mag een single speed zijn , liefst met enkele versnellingen
budjet 250-300
thanks in advance !!!
joff
[quote="joff"]en wa kostie?
valt dat wat mee van kwaliteit?
ben vanplan een andere vork en velgen te steken , zowiezo , daarom het lage budget...
ik wil nu gewoon rollen , en later wat verbeteren...[/quote]
ik rij nu al bijna een jaar met de subsin doubel en nog geen problemen me gehad
klein slachje in men achterwiel, door zwaar tekort te komen op dirts
en ben al veel gecrasht en nog niets stuk gedaan ofzo
de doubel is 299euro 14.9kg singelspeed
en de trippel 379euro 15.9kg met vitesse
ben vanplan een andere vork en velgen te steken , zowiezo , daarom het lage budget...
ik rij nu al bijna een jaar met de subsin doubel en nog geen problemen me gehad

klein slachje in men achterwiel, door zwaar tekort te komen op dirts

en ben al veel gecrasht en nog niets stuk gedaan ofzo
de doubel is 299euro 14.9kg singelspeed
en de trippel 379euro 15.9kg met vitesse
By deze moe je zowiezo een nieuwe vork steken, een RST launch hebje redelyk snel kapot als je beetje rijdt.joff schreef:en wa kostie?
ik wil nu gewoon rollen , en later wat verbeteren...
De myne heeft het ongeveer een maand overleeft en dan was ik echt maar beginner.
[quote="Levi-Punk"][quote="joff"]en wa kostie?
By deze moe je zowiezo een nieuwe vork steken, een RST launch hebje redelyk snel kapot als je beetje rijdt.
De myne heeft het ongeveer een maand overleeft en dan was ik echt maar beginner.[/quote]
hoe heb je dat dan gedaan? ik heb al 3 zware nouse bonk's achter de rug
By deze moe je zowiezo een nieuwe vork steken, een RST launch hebje redelyk snel kapot als je beetje rijdt.
De myne heeft het ongeveer een maand overleeft en dan was ik echt maar beginner.[/quote]
hoe heb je dat dan gedaan? ik heb al 3 zware nouse bonk's achter de rug

Rydenbryan schreef:hoe heb je dat dan gedaan? ik heb al 3 zware nouse bonk's achter de rugLevi-Punk schreef:By deze moe je zowiezo een nieuwe vork steken, een RST launch hebje redelyk snel kapot als je beetje rijdt.joff schreef:en wa kostie?
ik wil nu gewoon rollen , en later wat verbeteren...
De myne heeft het ongeveer een maand overleeft en dan was ik echt maar beginner.

hard rijden :pLevi-Punk schreef:Rydenbryan schreef:hoe heb je dat dan gedaan? ik heb al 3 zware nouse bonk's achter de rugLevi-Punk schreef: By deze moe je zowiezo een nieuwe vork steken, een RST launch hebje redelyk snel kapot als je beetje rijdt.
http://www.dirty-pages.net/forum/viewto ... 918#564918 mag voor 300weg