Hallo iedereen
ik zoek een mooie XC hardtail met verende voorvork
max. 1800 euro maat M
Cannondale,Specialized,Cube,Trek,Stevens,ENZ
Graag Foto'tje naar Dominickvo@hotmail.com
Laatst gewijzigd door intense m1 op vr jul 09, 2010 10:01 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Intense M1
hardtail gezocht? ik verkoop er een
Hey!
Ik heb een Transition Vagrant 2008 frame maat M kleur Raw te koop staan incl. Chris King headset. Eventueel incl. een Rock Shox Pike 454 Coil vork, transition Temple Lite stem. Hiermee heb je de basis van je nieuwe fiets al te pakken. De rest is ook nog wel te vinden op DP. Hiermee kom je nog wel lager uit dan die 1800 als je een beetje slim verder shopt.
Prijs frame incl. King headset: E275,-
Prijs vork: E300,-
Prijs stem: E25,-
Prijs totaal: E575,-
Check ff google voor een foto van het frame. Het is zeg maar een AM/FR hardtail waar je ook XC rondes kunt fietsen. Het is geen extreem lichte XC bak ofzo...
Als je serieuze interesse hebt, kan ik nog wel een foto sturen, maar ik zit nu achter de verkeerde compu.
Groeten,
Niels
Ik heb een Transition Vagrant 2008 frame maat M kleur Raw te koop staan incl. Chris King headset. Eventueel incl. een Rock Shox Pike 454 Coil vork, transition Temple Lite stem. Hiermee heb je de basis van je nieuwe fiets al te pakken. De rest is ook nog wel te vinden op DP. Hiermee kom je nog wel lager uit dan die 1800 als je een beetje slim verder shopt.
Prijs frame incl. King headset: E275,-
Prijs vork: E300,-
Prijs stem: E25,-
Prijs totaal: E575,-
Check ff google voor een foto van het frame. Het is zeg maar een AM/FR hardtail waar je ook XC rondes kunt fietsen. Het is geen extreem lichte XC bak ofzo...
Als je serieuze interesse hebt, kan ik nog wel een foto sturen, maar ik zit nu achter de verkeerde compu.
Groeten,
Niels
- driezzz_dirter
Ik heb nog een specialized rockhopper comp disc, model 2008 te koop staan.
de fiets is in goede staat, ik heb er +-100km mee gefietst.
zie volgende topic voor meer info: http://www.dirty-pages.net/forum/viewtopic.php?t=48102
Mocht je interesse hebben stuur dan even een pb.
groeten remie
de fiets is in goede staat, ik heb er +-100km mee gefietst.
zie volgende topic voor meer info: http://www.dirty-pages.net/forum/viewtopic.php?t=48102
Mocht je interesse hebben stuur dan even een pb.
groeten remie