DH frame + Boxxer
Moderator:Beheerders
- Giant Anthem 3
- Contacteer:
Ik zoek een DH frame, bijv. Glory, Demo (geen kona's!)
Budget max 600eu
Tevens zoek ik een RS Boxxer maxx 300eu. Liefst bouwjaar 2009 of 2010
Budget max 600eu
Tevens zoek ik een RS Boxxer maxx 300eu. Liefst bouwjaar 2009 of 2010
Laatst gewijzigd door Giant Anthem 3 op vr dec 24, 2010 12:31 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Giant XTC Advanced
Cube 29 AMS Race
Cube 29 AMS Race
hey,
Ik heb een boxxer 2009 te koop staan
onlangs voorzien van nieuwe binnenpoten en service bij AGU.
meer foto's op aanvraag.
http://www.mountainbike.nl/forum/viewto ... r#p1239956
groet,
mark
Ik heb een boxxer 2009 te koop staan
onlangs voorzien van nieuwe binnenpoten en service bij AGU.
meer foto's op aanvraag.
http://www.mountainbike.nl/forum/viewto ... r#p1239956
groet,
mark
- Giant Anthem 3
- Contacteer:
- Giant Anthem 3
- Contacteer:
Dh
Hmm ga niet doen, vind het geen 'mooi' frame. Hele rare achterkant. Toch bedankt voor je aanbod.
Giant XTC Advanced
Cube 29 AMS Race
Cube 29 AMS Race
- Giant Anthem 3
- Contacteer:
dh
tis morgen kerst dus wie weet
Maar 600 moet ik toch wel een glory of demo frame kunnen vinden lijkt me..

Giant XTC Advanced
Cube 29 AMS Race
Cube 29 AMS Race
-
Re: dh
een oud type Demo van enkele jaren geleden of een eerste generatie Glory wellicht, maar iets moderns, hmmm, succes......Mrtnrider schreef:+1 voor Bart, succes ermeeGiant Anthem 3 schreef:tis morgen kerst dus wie weetMaar 600 moet ik toch wel een glory of demo frame kunnen vinden lijkt me..
- Giant Anthem 3
- Contacteer:
Inderdaad Christiaan, zo iets zoek ik. En als dat niet op mijn pad komt, spaar is even door en kijk ik eind van de winter weer...Christiaan schreef:een oud type Demo van enkele jaren geleden of een eerste generatie Glory wellicht, maar iets moderns, hmmm, succes......Mrtnrider schreef:+1 voor Bart, succes ermeeGiant Anthem 3 schreef:tis morgen kerst dus wie weetMaar 600 moet ik toch wel een glory of demo frame kunnen vinden lijkt me..
Giant XTC Advanced
Cube 29 AMS Race
Cube 29 AMS Race
Zou ik meteen doorsparen, bike kan nu toch niet. Of je moet het vliegtuig nemenGiant Anthem 3 schreef:Inderdaad Christiaan, zo iets zoek ik. En als dat niet op mijn pad komt, spaar is even door en kijk ik eind van de winter weer...Christiaan schreef:een oud type Demo van enkele jaren geleden of een eerste generatie Glory wellicht, maar iets moderns, hmmm, succes......Mrtnrider schreef: +1 voor Bart, succes ermee
- Giant Anthem 3
- Contacteer:
Vraag 2 is natuurlijk wel waarom je een licht raceframe van een paar jaar oud zou willen hebben voor een prikkie.
Ik zou voor weinig budget voor iets anders gaan. Er staat bijvoorbeeld een Canyon Torque FR uit 2010 te koop van een forumlid(?) op mtb-news.de voor iets van 700 euro. Met zo een frame kun je meer dan prima uit de voeten in de Europese bikeparks. Daarbij spreek je over een frame met nagenoeg nieuwe lagers, zonder deuken en dat geen grote klappers heeft gemaakt.
Een hoop meer plezier voor je geld.
Ik zou voor weinig budget voor iets anders gaan. Er staat bijvoorbeeld een Canyon Torque FR uit 2010 te koop van een forumlid(?) op mtb-news.de voor iets van 700 euro. Met zo een frame kun je meer dan prima uit de voeten in de Europese bikeparks. Daarbij spreek je over een frame met nagenoeg nieuwe lagers, zonder deuken en dat geen grote klappers heeft gemaakt.
- Giant Anthem 3
- Contacteer:
Dh
Hey thanks voor je tips!GTLTS schreef:Vraag 2 is natuurlijk wel waarom je een licht raceframe van een paar jaar oud zou willen hebben voor een prikkie.
Ik rij nu met een SX trail II met 170mm veerweg, alleen zou graag wat meer willen voor de DH Tracks in de Alpen en Willingen. Heb er dit jaar met mijn SX gereden, zowel Willingen als in de Alpen en daar merkte ik op sommige heftige tracks wel dan ik wat meer veerweg kon gebruiken, zowel voor als achter. Dus zou graag min. 8" veerweg willen hebben achter en voor wil ik graag een Boxxer hebben.
Die Glory spreekt mij wel aan. Tevens heb ik een lijntje lopen met iemand die een Demo 8 frame aanbied voor 550euro.
Maar eerst moet mijn SX even worden afgehaald. In principe heb ik die al wel verkocht.
Giant XTC Advanced
Cube 29 AMS Race
Cube 29 AMS Race