gezocht betaalbaar downhill frame of complete bike
Moderator:Beheerders
Hey
Ik zoek een betaalbaar downhillframe; iets gelijk een specialized big hit (maar dan wel met 26 inch achterwiel). frame prijs rond de 400 euro, totaal budget voor de fiets max 800 euro. ik weet dat dit weinig is en dat een goede nieuwe fiets vanaf 4000 euro begint maar het hoeft niet supernieuw of superlicht te zijn...
Enige voorwaarden zijn betaalbaar en betrouwbaar, 135 mm achteras. maat medium
Onderdelen voor dit frame kan ik ook altijd gebruiken (vork, crank, chainguide,...).
ge laat het maar weten
groetjes
Ik zoek een betaalbaar downhillframe; iets gelijk een specialized big hit (maar dan wel met 26 inch achterwiel). frame prijs rond de 400 euro, totaal budget voor de fiets max 800 euro. ik weet dat dit weinig is en dat een goede nieuwe fiets vanaf 4000 euro begint maar het hoeft niet supernieuw of superlicht te zijn...
Enige voorwaarden zijn betaalbaar en betrouwbaar, 135 mm achteras. maat medium
Onderdelen voor dit frame kan ik ook altijd gebruiken (vork, crank, chainguide,...).
ge laat het maar weten
groetjes
Laatst gewijzigd door crazyfuck op ma mar 07, 2011 8:56 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Valt wel mee en het heeft ook voordelen. Ik moet nog een fiets vinden die zo lekker in een bocht lag als mijn Big Hit lag. Een kleiner wiel maakt bij dezelfde hoek een kleinere draaicirkel dan een 26" wiel terwijl je toch stabiliteit op hoge snelheid hebt.crazyfuck schreef:ja dat kan een feit zijn
maar 24 inch heeft nadelen (zoals minder typen banden en velgen) en het rijd minder goed over wortels+rotsen
Betere deal zul je niet vinden: http://www.dirty-pages.net/forum/viewtopic.php?t=51106
http://larsveenstra.com
Specialized Enduro 29 Expert Carbon / P.Slope / Globe Roll 8 SE Ltd Edition // stappenbelt.com
Specialized Enduro 29 Expert Carbon / P.Slope / Globe Roll 8 SE Ltd Edition // stappenbelt.com
- Giant Anthem 3
- Contacteer: