Beste bikers,
na een lange zoektocht heb ik besloten een specialized SX trail te kopen, en wel een oud model, 2007 of 2008.
frame maat: L
heb je zo'n fiets staan, en wil je er van af? laat het me even weten!
groeten Asger
specialized SX trail, oud model
Moderator:Beheerders
klopt idd, maar tis een lastige lengte, en sommige zeggen beter een L en sommige beter een M.
De kona waarvoor ik je een PB heb gestuurd wacht ik even af, je maat mailde me vandaag al dat hij binnekort een foto zou sturen, dus ik wacht af.
Ik kan denk ik alleen achter de oplossing komen door echt eens te fietsen op een L of M.
groeten
De kona waarvoor ik je een PB heb gestuurd wacht ik even af, je maat mailde me vandaag al dat hij binnekort een foto zou sturen, dus ik wacht af.
Ik kan denk ik alleen achter de oplossing komen door echt eens te fietsen op een L of M.
groeten
Kona inderdaad in L, maar de SX is in L echt HUGEAsger schreef:klopt idd, maar tis een lastige lengte, en sommige zeggen beter een L en sommige beter een M.
groeten