Yeti dealer Belgie
Moderator:Beheerders
Bikeright gecontacteerd, maar die kunnen me niet helpen, dus vraag ik het hier maar...
Weet iemand een shop in Belgie met Yeti frames op voorraad en waar eventueel testfietsen beschikbaar zijn?
Ik zit net op de splitsing van 2 maten, dus zou eerst willen testen voor ik koop...
Weet iemand een shop in Belgie met Yeti frames op voorraad en waar eventueel testfietsen beschikbaar zijn?
Ik zit net op de splitsing van 2 maten, dus zou eerst willen testen voor ik koop...
Heeft ronde wielen
Ik ben op zoek om een ASR5 te testen, maar met mijn 1m73 zit ik juist in het begin van een M. Ik rijd momenteel met een S ARC, maar gezien me een M geadviseerd is wil ik die wel eerst eens testen...
Ik wil ook de vergelijking maken met een Turner Flux voor ik 1 van de 2 aanschaf...
Ik wil ook de vergelijking maken met een Turner Flux voor ik 1 van de 2 aanschaf...
Heeft ronde wielen
Ben zelf 1.70m en snap je twijfel perfect. Zo'n bike zou ik voor M gaan. Reken je reach eens uit tov je huidige bike:
http://bikegeo.muha.cc/
http://bikegeo.muha.cc/
-
Ik heb al zitten zoeken tot en met, maar daar ben ik niet veel wijzer uit geworden...
De een met mijn grootte rijd een M, de andere een S. Mensen die 1m80 zijn rijden met een M met een 70mm stuurpen...
Kan het zijn dat Yeti hun M vanaf 1m71 begint omdat het de bedoeling is om met een balhoofdhoek van 68 graden met een heel koste stuurpen (50 bv) te rijden ipv een 100mm op een S om een betere handeling te krijgen?
De een met mijn grootte rijd een M, de andere een S. Mensen die 1m80 zijn rijden met een M met een 70mm stuurpen...
Kan het zijn dat Yeti hun M vanaf 1m71 begint omdat het de bedoeling is om met een balhoofdhoek van 68 graden met een heel koste stuurpen (50 bv) te rijden ipv een 100mm op een S om een betere handeling te krijgen?
Heeft ronde wielen
ja dat heb ik wel begrepen, heb me dan niet zo goed uitgesproken.Chmod schreef:bestellen is geen probleem. HIJ WIL TESTEN!
Ik kan je alle Yeti's bezorgen, maar stock is er niet. Laat staan testbikes.
ik wou eigenlijk gaan vragen of ze de 2012 besteld hadden ja of nee en wanneer ze gingen aankomen moesten ze besteld zijn ( aangezien ik vandaag gehoord had dat er fietsen van 2012 eind september geleverd gingen worden)
als ze besteld zijn geweest kan hij ze komen testen eind september