Ragley Mmmbop frame ruilen voor fully frame
Moderator:Beheerders
Begin november 2010 Ragley frame gekocht. begin dec 2010 papa geworden en vanaf 12 jan 2011 in ziekenhuis beland met heftige beenbreuk. dit alles betekent dat ik er 2x en rondje lage vuursche op gereden heb.Nou zit ik nu nog in revalidatie maar als ik van de zomer weer op de fiets wil stappen dan zoek ik iets meer comfort.
nou ben ik dus opzoek naar iemand die een Ragley frame wil en daarvoor zijn fully frame wil ruilen.Evt heb ik er een rs revaltion bij.Dit betekent wel dat ik dan dus frame en vork zoek.
even kort wat ik dus zoek.
120,130,140 mm veerweg zou fijn zijn.
kona,trek,cannondale,morewood,transistion zijn wat merken als voorbeeld..
merken die ik niet zoek specialized en cube.
maat 18 inch of M
kleur vind ik niet zo belangrijk.zie wel wat er langskomt.
prijs ben bereid om evt bij te betalen.
wat ik dus te bieden heb is een Ragley Mmmbop Medium evt met vork,zadelpenklem,zadelpen en stickervel met orginele stickers.
voor foto,s klik http://www.mountainbike.nl/forum/viewto ... lit=ragley of bij mijn bike
vragen kunnen altijd beantwoord worden.evt meer foto's ook te leveren. Fiets op dit moment opgebouwd.
nou ben ik dus opzoek naar iemand die een Ragley frame wil en daarvoor zijn fully frame wil ruilen.Evt heb ik er een rs revaltion bij.Dit betekent wel dat ik dan dus frame en vork zoek.
even kort wat ik dus zoek.
120,130,140 mm veerweg zou fijn zijn.
kona,trek,cannondale,morewood,transistion zijn wat merken als voorbeeld..
merken die ik niet zoek specialized en cube.
maat 18 inch of M
kleur vind ik niet zo belangrijk.zie wel wat er langskomt.
prijs ben bereid om evt bij te betalen.
wat ik dus te bieden heb is een Ragley Mmmbop Medium evt met vork,zadelpenklem,zadelpen en stickervel met orginele stickers.
voor foto,s klik http://www.mountainbike.nl/forum/viewto ... lit=ragley of bij mijn bike
vragen kunnen altijd beantwoord worden.evt meer foto's ook te leveren. Fiets op dit moment opgebouwd.
Ik heb eventueel een Transition Bottlerocket (maat M) inclusief zadelpen, zadelpenklem te ruil. Dit frame kan goed functioneren met een 140mm voorvork en is te berijden voor een ieder tussen 1.70m en 1.85m.
Ik weet niet of dit is wat je zoekt, en het lijkt me logisch dat hier een bijbetaling aan vast hangt.
Ik hoor wel van je.
Ik weet niet of dit is wat je zoekt, en het lijkt me logisch dat hier een bijbetaling aan vast hangt.
Ik hoor wel van je.