adapter voor hope mono 6 ti 54mm

Plaats hier een bericht wanneer je op zoek bent naar een fiets of onderdeel.

Moderator:Beheerders

Plaats reactie
meandean
adapter voor hope mono 6 ti 54mm

Bericht door meandean » za apr 21, 2012 11:43 pm

ik zoek een remklauw adapter voor hope mono 6 ti liefst een large i/s voor 225 schijf maar alle andere modellen krijg ik ook pas ,alles aanbieden aub de gaten op mn klauw staan 54 mm uit elkaar
lukt iets niet, fiets verder pimpen het ligt altijd aan de fiets

unknow

Bericht door unknow » zo apr 22, 2012 9:25 am

heb nog een voor vanvoor, pm-is, 205mm, heeft op een fox 36 gestaan.
orange 224-evo
nukeproof mega am 275
vanhout singlespeed racer
peugot "86 fixed gear
specialized p2
commencal meta am HT cromo

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Chmod

Bericht door Chmod » zo apr 22, 2012 4:22 pm

Is dat voor op een fox40?

meandean

Bericht door meandean » zo apr 22, 2012 5:35 pm

het is voor een 225 op een marzocchi vork,maar ik ben met iedere adapter voor de mono 6ti blij want ik heb er nu geen dus kan mn rem niet op de fiets,de 205 pm zou goed zijn die kan ik met andere adapters overal op pas maken

Satanhimself

Bericht door Satanhimself » wo feb 06, 2013 5:51 pm

Yo meandean,

EN!? Had je inmiddels al een adapter gevonden voor je hope mono 6ti? Ik heb namelijk ook een mono 6ti die ik wil monteren met een 225 schijf. Ik wil hem op een 66 rc monteren. Heb jij een idee waar deze adapters verkrijgbaar zijn? En ik ben ook al blij met een adapter voor een 200 schijf :)

P.S. Heb jij ook een gambler van abma!! Ik heb die andere gekocht, hij had er twee. Is die van jouw al opgebouwd? Ik ben nog bezig.

RiDE ON!!

Jur
satanhimself.pinkbike.com

Zane!

Bericht door Zane! » wo feb 06, 2013 8:29 pm

ik heb nog een adapter om de klauw te monteren op IS2000 nokken?

maar ik weet niet helemaal zeker of dat is wat jij nu zoekt?

zane

meandean

hope adapter

Bericht door meandean » wo feb 06, 2013 9:01 pm

ja ik heb de andere gambler van abma,kon ik ik niet laten schieten voor die belachelijke prijs iedereen op het forum dacht dat het weer een oplichter was ik heb het een maandje aangekeken en ik ben er maar gewoon heen gereden en het bleek een hele aardige man met een fietsenwinkeltje te zijn dus maar gewoon genomen
als je al een 205 adapter hebt zou ik er gewoon een pm to is +20mm adapter er tussen je hebt geen andere keus want er is helemaal niets voor die remmen meer ik heb echt de halve wereld afgezocht je kan ze bij hope op maat bestellen maar regen de tijd dat ie bij jou in de bus zit dan ben je bijna 90 euro verder dan kun je beter gewoon m6 halen want die hebben wel een normale adapter dat heb ik ook gedaan ik heb nu een m6 ti achter met gewoon een 205 adapter en schijf en voor heb ik de 225 met een m6 klauw met een 205 adapter en een +20 er tussen op mn dirt jumper en op mn totem alleen een +25mm adapter want die loopt pas vanaf 200mm
aan de gambler ben ik nog bezig heeft ook geen haast bij ons is het zo plat als nederland kan zijn capelle aan de ijssel 6meter onder zeeniveau wij beschouwen de stoeprand als drop off

Satanhimself

Bericht door Satanhimself » vr feb 08, 2013 10:19 am

Zane! schreef:ik heb nog een adapter om de klauw te monteren op IS2000 nokken?

maar ik weet niet helemaal zeker of dat is wat jij nu zoekt?

zane
Yo Zane!!

Thanks voor je antwoord!! Ben alleen helemaal niet thuis in al die standaarden. IS2000 zegt mij erg weinig :? haha. Moet ik even uitzoeken of ik dat heb. Zou ik de mono 6ti dan misschien achter op mn gambler kunnen monteren ofzo?? Dan is natuurlijk ook een optie. dan gaat mijn mono 6ti achter en doe ik mijn mono m4 aan de voorvork.

Satanhimself

Re: hope adapter

Bericht door Satanhimself » vr feb 08, 2013 10:27 am

meandean schreef:ja ik heb de andere gambler van abma,kon ik ik niet laten schieten voor die belachelijke prijs iedereen op het forum dacht dat het weer een oplichter was ik heb het een maandje aangekeken en ik ben er maar gewoon heen gereden en het bleek een hele aardige man met een fietsenwinkeltje te zijn dus maar gewoon genomen
als je al een 205 adapter hebt zou ik er gewoon een pm to is +20mm adapter er tussen je hebt geen andere keus want er is helemaal niets voor die remmen meer ik heb echt de halve wereld afgezocht je kan ze bij hope op maat bestellen maar regen de tijd dat ie bij jou in de bus zit dan ben je bijna 90 euro verder dan kun je beter gewoon m6 halen want die hebben wel een normale adapter dat heb ik ook gedaan ik heb nu een m6 ti achter met gewoon een 205 adapter en schijf en voor heb ik de 225 met een m6 klauw met een 205 adapter en een +20 er tussen op mn dirt jumper en op mn totem alleen een +25mm adapter want die loopt pas vanaf 200mm
aan de gambler ben ik nog bezig heeft ook geen haast bij ons is het zo plat als nederland kan zijn capelle aan de ijssel 6meter onder zeeniveau wij beschouwen de stoeprand als drop off

Yo Meandean,

Ja vet heh die gambler!! Ik ben ook helemaal naar friesland gereden voor dat ding. Super klein gezellig fietszaakje met aardig personeel. Ben erg blij met de bike, bij mij zat er alleen een klein haar scheurtje in het frame op een nokje. Erg jammer maar kan het vast wel laten lassen. check anders mijn pinkbike is (mijne is ook nog lang niet af)

http://www.pinkbike.com/u/SatanHimself/ ... MBLER-666/

De adapter die ik heb voor de mono 6ti is een fox 40 adapter. Als ik deze op de marzocchi schroef dan kan er een 180schijf op. Dacht als het echt niet anders kan dan maak ik zelf een verloopstukkie die ik op de fox 40 adapter schroef. Zijn die normale 205 adapters nog goed verkrijgbaar dan?? want jouw idee met een pm to is +20mm klinkt goed snap het alleen nog niet helemaal.

meandean

Bericht door meandean » vr feb 08, 2013 10:45 am

is waarschijnlijk geen scheur in je frame alleen in de lak hij chipt heel gemakkelijk bij dit frame en dan lijkt het net een scheur als je de lak afbreekt op die plek dan zul je zien dat het metaal gewoon heel is,ik zal je van de week even het adapter gebeuren uitleggen maar ik heb nu geen zin om het hele verhaal te typen

meandean

Bericht door meandean » vr feb 08, 2013 10:56 am

mooi stuur heb je erop en nog een beetje goed nieuws je gambler komt uit 2008 in 2005 bestonden ze nog niet ik heb je vork gezien de ophanging is hetzelfde als mijn dirt jumper
en met je fox adapter past hij er gewoon op met 20mm adapter er tussen bij mij zat hij eerst ook met een fox 40adapter alleen met gewone zit hij iets lager maar moet gewoon passen je hebt een is to is +20 adapter van hope kost 14,95 bij chain

Satanhimself

Bericht door Satanhimself » vr feb 08, 2013 11:04 am

meandean schreef:is waarschijnlijk geen scheur in je frame alleen in de lak hij chipt heel gemakkelijk bij dit frame en dan lijkt het net een scheur als je de lak afbreekt op die plek dan zul je zien dat het metaal gewoon heel is,ik zal je van de week even het adapter gebeuren uitleggen maar ik heb nu geen zin om het hele verhaal te typen
Yo Dean,

Thanks voor je snelle antwoord!! Helemaal top. Ben bang dat het niet alleen de lak is. Heb al even de boel gedemonteerd en het is een minuscule schuur. 1 of andere onverlaat heeft dat boutje te hard aangepeert, eikels :argue: Maar dat komt allemaal wel goed. thanks dude!!

RiDE ON!

Satanhimself

Bericht door Satanhimself » vr feb 08, 2013 11:15 am

meandean schreef:mooi stuur heb je erop en nog een beetje goed nieuws je gambler komt uit 2008 in 2005 bestonden ze nog niet ik heb je vork gezien de ophanging is hetzelfde als mijn dirt jumper
en met je fox adapter past hij er gewoon op met 20mm adapter er tussen bij mij zat hij eerst ook met een fox 40adapter alleen met gewone zit hij iets lager maar moet gewoon passen je hebt een is to is +20 adapter van hope kost 14,95 bij chain
hahaha toch maar direct het hele verhaal uitgetypt :lol: thanks dud!! Hier heb ik echt wat aan. Ik heb de klauw met fox40 adapter er al even aangeschroefd en toen kon er een 180 disc op. Met de IS to IS +20 kan ik dan een 200. Maar ik kan natuurlijk ook gaan proberen een IS to IS +40 (misschien even spacertje er tussen voor de extra 5mm) te halen dan kan ik misschien wel de 225 gaan gebruiken :D
Dat zou te gek zijn...lots of stopping power!!!

meandean

Bericht door meandean » vr feb 08, 2013 8:35 pm

als het goed is heb je al een 205 adapter want voor de fox 40 heb je alleen een 205mm adapter en een 225 met een 205 heb je een 40mm spacer nodig en met de 225 een 20mm spacer die 5mm heb je al met alleen de spacer ben je klaar

Satanhimself

zane hooked me up

Bericht door Satanhimself » ma feb 25, 2013 5:02 pm

Zane hooked me up with a IS adapter voor mijn Mono 6Ti. Thanks zane!! Met deze IS adapter is het nu erg eenvoudig mijn mono 6ti met een 225mm rotor op mijn 66rc te monteren. even een HBIS20 er tussen en knallen maar met die 225mm!! Thanks dudes!!

meandean

Bericht door meandean » ma feb 25, 2013 6:06 pm

mooi dan heb je dezelfde adapter als ik,nog een tip ik zou de boutjes borgen met ijzerdraad want ze komen wel snel los met twee adapters op elkaar,en hoe vordert de scott?

Satanhimself

Bericht door Satanhimself » wo feb 27, 2013 9:03 am

meandean schreef:mooi dan heb je dezelfde adapter als ik,nog een tip ik zou de boutjes borgen met ijzerdraad want ze komen wel snel los met twee adapters op elkaar,en hoe vordert de scott?
Ha Dean,

Ja dat met dat ijzerdraad heb ik wel eerder gezien ja. Zal eens uitzoeken hoe dat moet, goede tip!! De scott vordert gestaag maar gaat lekker. Duurt nog wel een paar maanden voordat hij af is. Heb een bouwval gekocht en daar gaat veel van mn tijd inzitten :lol:

Indien ik hem af heb zal ik hem showen 8)

RiDE ON!!

Plaats reactie