Ik ben op zoek naar een Kona humu humu nukunukuapua'a of kona a'ha
de staat maakt mij niet uit, het is voor een project
Groet Bas
kona humuhumunukunukuapua'a kona a'ha humu humuhumu
Gezocht Kona Humu humu - humuhumunukunukuapua'a
Moderator:Beheerders
Ride or Die
-
heb je er al 1
heb hier een kona a'ha staan die wel wat TLC kan gebruiken.... wou dat eerst zelf doen maar wegens omstandigheden moet dat helaas wachten, en lang ook. Dus kan er mss iemand blij mee maken dat ik er 1 heb die ik mss wegdoe tegen de juiste prijs.
Hij is nu momenteel nog gedemonteerd dus je kan er eigenlijk alle kanten mee uit. Het is een groene kader met de oranje letters, zoals je de a'ha wel eens meer opgewaardeerd ziet.
Zoals ik al zei er is werk aan, maar kader is compleet intact, nieuw likje verf zou geen kwaad kunnen, en heb momenteel maar 1 originele kona rem dat was ook mijn bedoeling van cruizerstuur en enkel achterrem met ouderwets bevestigingsysteem.
Hoor het wel, zal even wachten met op forum tekoop aan te bieden tot ik iets van jouw heb vernomen.
Hij is nu momenteel nog gedemonteerd dus je kan er eigenlijk alle kanten mee uit. Het is een groene kader met de oranje letters, zoals je de a'ha wel eens meer opgewaardeerd ziet.
Zoals ik al zei er is werk aan, maar kader is compleet intact, nieuw likje verf zou geen kwaad kunnen, en heb momenteel maar 1 originele kona rem dat was ook mijn bedoeling van cruizerstuur en enkel achterrem met ouderwets bevestigingsysteem.
Hoor het wel, zal even wachten met op forum tekoop aan te bieden tot ik iets van jouw heb vernomen.