aardige limburger gezocht
Moderator:Beheerders
ik vertoef van dinsdag as tot zondag in Limburg, Vaals. welke local wil mij een stukje limburg laten zien? Donderdag ochtend bijvoorbeeld.
Re:aardige limburger gezocht
had het graag gedaan ware het niet dat ik dan werk en van het weekend weg ben... :-[
Ik moet van Maandag tot zaterdag werken.
helaas maar waar.
mzzl
Gène
helaas maar waar.
mzzl
Gène
Kan misschien, mail maar ff.
-
ik zit vanaf volgende week vrijd in centerparcs vossemeren (Lommel) me paar maten, is er toevallig iemand van daar uit de beurt? dan kunne we cruiseke steken in Lommel downtown ;D
jowkes, eGoN
jowkes, eGoN
Moet werken.... helaas joh...
Werken -----> helaas!
ad de rat schreef:
Werken -----> helaas!
Verdien je geld mee, kun je fietsspullen mee kopen :P
Misschien een ideetje ::)
Ook een rijbewijs...
Maja dit loopt offtopic...
Help Jurriaan aan een fietsmaat!!!
Maja dit loopt offtopic...
Help Jurriaan aan een fietsmaat!!!
-
waar zitte die leuke Limburgers die een leuk potje kunne fietsen en festeen?? Jes jo, gimme ta light en pass me the dope ;D
IK kom idd net van leuk feestje (Killa Tactics ware daar) waar ze heel leuk mijn gsm hebbe gepikt. wat leuk! :"(
Twas btw ne leuke marokaan, ik ben in het geheel niet racsitisch (heb LSP gestemd) ma dit stemt mij tot nadenke
eGoN
IK kom idd net van leuk feestje (Killa Tactics ware daar) waar ze heel leuk mijn gsm hebbe gepikt. wat leuk! :"(
Twas btw ne leuke marokaan, ik ben in het geheel niet racsitisch (heb LSP gestemd) ma dit stemt mij tot nadenke
eGoN
ik heb al een aardige limburger gevonden. morgen ga ik met Irmo een stukkie fietsen vanuit Gulpen!
Vandaag de route rond Vaals gefietst, wel aardig, niet super.
- Xircuit
- Contacteer:
Freakazoid en ik zitten vanaf morgen (zaterdag) op Camping Mooi Bemelen, vlak bij Valkenburg. Nog meer mensen die dan daar of in de buurt zitten, of locals?
laat "t ff weten!
laat "t ff weten!
ik zou zeggen fiets een eind weg, behalve de route"s ga ook over de grens belgie en duitsland verkennen, er is meer dan alleen die route"s hoor. km"s singletrack etc, flinke beklimmingen en afdalingen, maar ja je moet wel de locals hebben...Jurriaan schreef: ik heb al een aardige limburger gevonden. morgen ga ik met Irmo een stukkie fietsen vanuit Gulpen!
en oei, nu heb ik me verraden, ik zit thuis ziek te zijn, dus geen todtnau voor mij dit weekend
Xircuit schreef:
Freakazoid en ik zitten vanaf morgen (zaterdag) op Camping Mooi Bemelen, vlak bij Valkenburg. Nog meer mensen die dan daar of in de buurt zitten, of locals?
laat "t ff weten!
Helaas.... kan niet... wel zoals ik had beloofd, maar het gaat niet door guys. Veel plezier met jullie vakantie!!!!