Re:sponsors
Moderator:Beheerders
-
ik ben denk net als elk ander DP"er m"n eigen sponsor, helaas.... :"(
Gesponsorde freeriders gaat ge hier alleszins ni vinden, bestaat da wel in europa, mss een paar XC"ers of DS"ers/ DH"ers of zo
Ik word gesponsord door Carrefour.
Alleen moet ik van mijn sponsor niet goed rijden maar wel goed kassawerk leveren. En ge wordt daar ook vuil van.
Alleen moet ik van mijn sponsor niet goed rijden maar wel goed kassawerk leveren. En ge wordt daar ook vuil van.
ja ik wordt gesponsord, in ruil voor 36 uur arbeid. leuk werk, leuke collega"s dus dat is geen punt.

- @sph@ltdude
- Contacteer:
Hoofdsponsor: Papa :-*
Co-sponsor:
Verder niemand :"(

Co-sponsor:

Verder niemand :"(
Krijg wel onderdelen goedkoper, maar volledige sponsoring nee helaas
jojo

jojo
ik heb B-contract bij NICOLAI voor dual slalom en downhill.
XXL schreef:
ik heb B-contract bij NICOLAI voor dual slalom en downhill.
En wat verstaat men onder een B-contract als ik vragen mag??
-
Als we zo gaan doen
mijn sponsor dan:

mijn sponsor dan:

downhill kleding voorzien van logo"s en naam, gesponsord door:

oeh yeah hahaha, ik had die kleding al n maand of wat geleden op moeten halen... volgend seizoen maar fixen dan haha.
zane
ps, ja koen!

oeh yeah hahaha, ik had die kleding al n maand of wat geleden op moeten halen... volgend seizoen maar fixen dan haha.
zane
ps, ja koen!
-
ik werd gesponsord (als je het zo mag oemen) door W-cup, tijdens mijn XC tijden,
elke wedstrijd 2 bussen gratis, dus eigenlijk wel sponsoring, maar theeft nooit op papier gestaan
elke wedstrijd 2 bussen gratis, dus eigenlijk wel sponsoring, maar theeft nooit op papier gestaan

- Drooze @ DirtE19
- Contacteer:
GT dudette schreef:
Gesponsorde freeriders gaat ge hier alleszins ni vinden, bestaat da wel in europa, mss een paar XC"ers of DS"ers/ DH"ers of zo
tja... gesponsorde rijders in europa... pffff... tja, misschien een paar, maar echt helemaal niet veel. bas de bever of zo. of nico vinck. of al die mensen die gesponsord worde door een of ander onbekend merk, 24 of zoiet. en misschien nen bmx"er? hanu of zo?
maar buiten belgie al helemaal nix. nico vouilloz, steve peat, ... ze doen hun best wel, maar zo iemand maakt het toch nooit.
::)
Anneke? denk dat zij wel gesponsord is

die mannen zijn wel voldoende betaald ze