intense
Moderator:Beheerders
Re:intense
Voor Intense moet je bij
zijn. Of misschien hebben ze bij de Halfords nog overjarige modellen ;D
Edit//

Edit//

hier wordt ik nog niet echt wijzer van?!
ik ben op zoek naar een Intense spider maat M.
ik ben op zoek naar een Intense spider maat M.
http://www.intensecycles.com/
In Nederland is er geen officiele ( ::)) dealer volgens de intense site wel in
Hier heb je contactgegevens, miss kun je ze bellen cq mailen:
Bike Crew
Exclusive Importer
P.O. Box 1314
86883 Landsberg
PH: 49-819150909
FX: 49-819129547
Email: bikecrew@bikecrew.de
Succes
Wellicht kunnen andere winkels je wel helpen met je aanschaf. Stuur Patman eens een mailtje, hij is niet uit Nederland maar uit antwerpen (dit is geen reclame, alleen een goede tip om Marijn op weg te helpen
) samen met hem kun je er wel uitkomen denk. Mail Patman gewoon eens en zeg hem wat je wilt hebben, Intense Spider maat M en met welke specificaties (en richtprijs), wellicht kan hij je helpen, en in Antwerpen zit je zo.
Ik zal pat z"n email niet zomaar hier op het forum laten rondslingeren, mail mij maar, stuur ik hem wel door voor je
.
e.arkesteijn@tiscali.nl
In Nederland is er geen officiele ( ::)) dealer volgens de intense site wel in

Hier heb je contactgegevens, miss kun je ze bellen cq mailen:
Bike Crew
Exclusive Importer
P.O. Box 1314
86883 Landsberg
PH: 49-819150909
FX: 49-819129547
Email: bikecrew@bikecrew.de
Succes

Wellicht kunnen andere winkels je wel helpen met je aanschaf. Stuur Patman eens een mailtje, hij is niet uit Nederland maar uit antwerpen (dit is geen reclame, alleen een goede tip om Marijn op weg te helpen

Ik zal pat z"n email niet zomaar hier op het forum laten rondslingeren, mail mij maar, stuur ik hem wel door voor je

e.arkesteijn@tiscali.nl
DudeHimself schreef:
Met mijn post bedoelde ik natuurlijk "neem eens contact op met Plons"
Plons de Kikker :P [sub]now ill get your point[/sub]
Intense kenner bij uitstek.
Als je snel een frame wilt, moet je bij Monique"s bike shop zijn, daar hangt er eentje in de etalage.
Mijne kan er elk moment aankomen, maar dat zeggen ze "Jefke Usa" al sinds april.
Mijne kan er elk moment aankomen, maar dat zeggen ze "Jefke Usa" al sinds april.
Die bij MBS is large dacht ik.
Ik ben hier in scheveningen een keer iemand tegengekomen die was importeur van intense oid en had ook een surfwinkel..
maar misschien heb ik iets fout begrepen dan?
hij had in ieder geval een hele vette Intense UZI slx (dacht ik) bij zich, met Z150 enz..
maar misschien heb ik iets fout begrepen dan?
hij had in ieder geval een hele vette Intense UZI slx (dacht ik) bij zich, met Z150 enz..
-
Dat was dan Frank van Herwijnen van Cellblock. Cellblock zit in Utrecht. www.cellblock.nl meen ik. hij heeft idd die uzzi met z150.