Ik heb vorige week maandag mijn eerste free ride ervaring opgedaan op de nieuwe baan in Winterberg, lag er echt prachtig bij en het was bijna uitgestorven daar. Het weekend was de lift wel continu vol zei de meneer ter plekken. Een AC1 van Giant was daar te huur voor 20 Euro per dag, al met al een prachtige ervaring, ik zal binnenkort de foto"s er bij posten
Daarna nog met m"n XC op de freeride in Willingen beland, ook erg genieten. Alleen jammer dat ik al 3 fietsen binnen heb staan, een vierde fiets kan er helaas niet bij hoewel ik stiekem toch al even op marktplaats heb gekeken
afgelopen zondag was ook de DH geopend, en het was redelijk goed bezocht, korte baan, dus beetje een rij voor de lift, verder wel tof daar. Omdat m"n eign fiets stukkig was, heb ik ook een AC gehuurd, lekkere bak met die spv erop!
ajoh, 3 fietsen? verpats je er toch ene als het echt niet passen gaat...
Ik woon in A"dam en heb een racefiets voor in de buurt een rondje te kunnen maken en een Giant Xtc voor "t XC werk. Verder heb ik nog een zeer oude Pinarello mountainbike staan die nog wel in topvorm is (nieuwe xt naven, xtr derailleur etc). Ik heb daar Alp d"Huez en de Galbier etc mee opgefietst en ben er nog zeer aan gehecht. Zou het zeer moeilijk vinden om d"r eentje te verkopen.. ::)
hehehehe... ken ik, begin er wel al beter mee om te gaan ... scheelt ook dat moeder de vrouw anders de keuze voor me maakt ::) ik ga nu wel mijn XtC inruilen voor een VT, tenminste da"s de bedoeling... ;D
maar als je bij "meetings" kijkt, zie je al veel wilde verhalen over winterberg en de andere bikeparks, ook in "downhill/freeride..." hebben ze "t er wel eens over, in de chat is echt serieus bedoeld voor levensvraagstukken...