en aangezien ik hier nogal verheugd over ben, wil ik dit blijde nieuws met jullie delen. (gheghe)

TADAAAA!!!
Moderator:Beheerders
Don Diablo schreef:
15-dec ga ik jullie voor n paar maanden verlaten
Xircuit schreef:
Stoer man! wat ga je "r allemaal doen?
PinoMEISSIE schreef:
[Xircuit schreef:
Achter de vrouwen aan en bier drinken en achter de vrouwen aan en op het strand liggen en achter de vrouwen aan en een beetje rondtrekken door het land en achter de vrouwen aan en af en toe DP checken en mailen naar Rodger en natuurlijk achter de vrouwen aan!
Veel plezier hoor schat! :-*
Ruud schreef:
Heb je geen b33bzus?
DudeHimself schreef:
![]()
BOSS schreef:
gaat de fiets mee???
PinoMEISSIE schreef:Xircuit schreef:
Achter de vrouwen aan en bier drinken en achter de vrouwen aan en op het strand liggen en achter de vrouwen aan en een beetje rondtrekken door het land en achter de vrouwen aan en af en toe DP checken en mailen naar Rodger en natuurlijk achter de vrouwen aan!
Veel plezier hoor schat! :-*
DudeHimself schreef:
Beter neem jij dan de strap-on mee Don![]()
[sub]wij verzinnen hier wel iets anders[/sub]
Dn Helle schreef:
Hey DD.... veel plezier... we verwachten totale fotoreport per dag, op een site. Natuurlijk met uitleg, wat je die dag hebt gedaan....
Is het voor school, of "gewoon"?
Joost2 schreef:
ik neem aan dat je het stuk Cairns-Brisbane gaat rijden? (rode draad staat niet helemaal op cairns maar ik neem aan dat je dat bedoelt) heb ik ook gereden vorig jaar zomer, erg leuk. Neem veel water en voedsel mee en rij eens het binnenland in, das echt like nothing else, of eigenlijk just nothing, maar erg gaaf om te zien ieder geval
succes
Don Diablo schreef:
Maar je weet toch dat jij de enige vrouw in mn leven bent!
El Florio schreef:
Oppassen voor de meisjes in Thailand! Niet elk meisje is daar een meisje ;D
Ik ben in er in juli/augustus geweest, dan is het daar dus "winter" maar voor onze begrippen nog heet. Het is daar in januari echt tering heet. Voordeel is dan wel dat er veel aussie chicka"s hun vakantie daar doorbrengen :P dan wordt het daar zeg maar het Lloret van Australie (heb ik overigens niet zelf gezien, maar dat vertelden de locals)Don Diablo schreef:
Zeker Cairns! In welke tijd ben jij daar geweest? (met oog op regenseizoen enzo)