Lekker gereden, flink gecrashed, gewoon een vette roddel? Ga naar binnen en vertel je sterke mountainbikeverhalen in het Café.
Moderator:Beheerders
-
Tommy
Re:fietsenmaker
Bericht
door Tommy » vr okt 31, 2003 8:17 am
Jurriaan schreef:
Voor de liefhebber: voor 1600 euro netto

kom ik 40 u/pw bij je werken ;D ;D ;D ;D
Zal wel geen storm lopen..... ;D
Dus DP"ers als we een fietsenmaker nodig hebben, ask Snorkel onze huismonteur!
So if your bike is in trouble....? ask the WebcycleDokter
-
AFTERBURNER - Berichten:534
Bericht
door AFTERBURNER » vr okt 31, 2003 9:52 am
SNORKEL schreef:
Voor de liefhebber: voor 1600 euro netto

kom ik 40 u/pw bij je werken ;D ;D ;D ;D
1600 euro netto?!?!, Ik word ook fietsmonteur denk ik .... ???
-
FREAKaZOID - Berichten:1935
-
Contacteer:
Bericht
door FREAKaZOID » vr okt 31, 2003 11:37 am
Toen ik voor het eerst een paar pedalen en schoentjes op mijn mtb wilde (een giant boulder) kwam ik bij de fietsenhandel van een maat van mij. Ik gaf duidelijk aan dat ik niet al te veel geld wilde besteden (ik was net 16 en al blut genoeg aan andere zaken voor mijn bike) de kerel bleef maar zeiken tegen mij dat goedkoop duurkoop was, en dat ik er beslist een slechte koop aan deed wanneer ik de goedkope schoen kocht (john luck schoen) Kmoest en zal de sidi of dure specialized schoen kopen. De kerel wilde maar niet begrijpen dat ik daar geen geld voor had, of in ieder geval dat ik het er niet voor uit wilde geven. Op de vraag waarom hij ze dan toch verkocht had ie geen antwoord. K ben vertrokken en naar een andere handel gegaan waar ze mij de goedkopere schoen wel wilde verkopen. Kheb de schoenen nog altijd (2 jaar nu) ze zijn nu wel een stuk minder geworden en ik wil wel binnenkort een paar dure schoenen kopen. Maar ik begrijp nog steeds niet waar die ene verkoper zijn verstand had zitten toen ie een jochie van 16 (dat ook nog wel voor 14 door kon gaan) met een giant boulder een paar dure schoenen met pedalen wilde aansmeren. De desbetreffende LBS heb ik natuurlijk noooit meer opgezocht. En de jongen die daar altijd kwam zijn ze ook als klant verloren door dit knullige gedrag.
Had ik dan meer verstand dan die verkoper ;D