legion schreef:
Probleem is dat Delft zelf mij niet echt trekt, Eelde ook niet maar kan dan nog altijd in Groningen gaan wonen of desnoods bij paps en mams blijven.
Moet ik dat persoonlijk opvatten?

Rinse
Moderator:Beheerders
legion schreef:
Probleem is dat Delft zelf mij niet echt trekt, Eelde ook niet maar kan dan nog altijd in Groningen gaan wonen of desnoods bij paps en mams blijven.
ik studeer nu Economie (ben aan het afstuderen). En ik heb afgezien van de KLS (en beroepsvliegen in het algemeen) omdat ik na het bezoeken van de KLS en Lelystad toch heb besloten dat continu vliegen niet het hoogst haalbare is voor iemand die VWO heeft gedaan. Don"t get me wrong: vliegen is echt gaaf, maar je kunt ook altijd nog een vliegbrevet halen als je al geslaagd bent op een ander vlak (en dat hoeft niet eens veel geld te kosten). Ik ben nu samen met een studiegenoot bezig met een eigen bedrijf.legion schreef: Gezondheid, gehoor- en oogafwijking zit wel goed, stressbestendigheid moet ook geen probleem gaan vormen. Van de andere tests, informatieopnemen/besluitvaardigheid/samenwerken heb ik niet zo"n duidelijk beeld en ben ik dus ook minder zeker over. Maar Joost, wat voor opleiding doe jij dan? Heb je ook een poging gedaan bij de KLS ofzo?
legion schreef:
IProbleem is dat Delft zelf mij niet echt trekt, Eelde ook niet maar kan dan nog altijd in Groningen gaan wonen of desnoods bij paps en mams blijven.