helm verchromen
Moderator:Beheerders
heb een helm voor snowboarden die ik wil verchromen, waar kan ik dat laten doen?
Re:helm verchromen
Ik geloof niet dat er iets anders op zit dan (zelf) spuiten, want voorzover ik weet komt er bij verchromen een proces kijken waar jij en je helm niet beter van worden.
- Xircuit
- Contacteer:
Kheb geen idee wat het zou kosten als jeje helm verchroomt, maar misschien kun je ook gewoon een chrome helm kopen en de ander verkopen. Ligt er natuurlijk aan wa da kost he!

-
- Contacteer:
De hierboven staande reactie was van mij, ik heb weer eens niet goed uitgelogt, sorry!

chromen snowboardhelmen nog niet gevonden, maar dan moet ik ook weer van deze af.
Ja, echt verchromen moet je er stroom door laten lopen ofzo, heb al wat gelezen op int.
Maar zijn er winkels die verf verkoopt dat echt mooi zilver spiegelend is, chroom dus:D
spuiten ben ik zelf niet heel goed in, kun je ook beter met zon apparaatje doen toch?
Ja, echt verchromen moet je er stroom door laten lopen ofzo, heb al wat gelezen op int.
Maar zijn er winkels die verf verkoopt dat echt mooi zilver spiegelend is, chroom dus:D
spuiten ben ik zelf niet heel goed in, kun je ook beter met zon apparaatje doen toch?
mm das een id, moet ik het geheel dan eigenlijk nog wel schuren om het mooi egaal te krijgen:S??
geen chromen gevonden?? je wordt ermee doodgegooid op de pistes!! >:(
chroom uit spuitbussen is meestal puur decoratief verf, geeft af, slijt snel, je kan het niet vernissen dan wordt het nml. heel lelijk (trust me) en als je dan wel goede verf hebt kun je voor dat geld twee chromen helmpjes kopen
ik zou zo"n mooie zilveren naar (in zonlicht) andere kleur veranderende helm nemen, die chromen waren last years hype ;D
chroom uit spuitbussen is meestal puur decoratief verf, geeft af, slijt snel, je kan het niet vernissen dan wordt het nml. heel lelijk (trust me) en als je dan wel goede verf hebt kun je voor dat geld twee chromen helmpjes kopen

ik zou zo"n mooie zilveren naar (in zonlicht) andere kleur veranderende helm nemen, die chromen waren last years hype ;D
veel skateboard merken maken ze wel, maar snowboardmodel heeft ook nog van die kleppen voor je oren voor als het echt koud wordt, die wil ik er dus wel ophebben.
Ik had het ook over snowboard helmpjes, gewoon ff wat harder zoeken, Chroomspuiten wordt lelijk of duur, doe dan een andere kleur.
(welke helm in welke kleur heb je nu misschien kun je em aan mij verkopen
;D )
(welke helm in welke kleur heb je nu misschien kun je em aan mij verkopen

-
Echt verchromen kan niet, tenminste ik veronderstel dat die helm niet van ijzer is.
Je kan wel een blinkend laagje erop laten aanbrengen, ik zou zoeken naar lui die bijvoorbeeld oldtimers terug opknappen. Daar zitten onderdelen op van bijvoorbeeld Zamac die ook terug een blinkend laagje krijgen. Volgens mij wordt dit wel een duur grapje.
Je kan wel een blinkend laagje erop laten aanbrengen, ik zou zoeken naar lui die bijvoorbeeld oldtimers terug opknappen. Daar zitten onderdelen op van bijvoorbeeld Zamac die ook terug een blinkend laagje krijgen. Volgens mij wordt dit wel een duur grapje.
dat bedoel ik dan ook bij deze, blinkend laagje, chroom kleur zeg maar:D:D
heb een pro tec helm, serie freeride, tara dakides model, blauw met vlammen.
staat op www.pro-tec.com.
dan op helmpie klikken
dan naar snow
dan staat de tara dakides onder de freeride section.
maat L
heb een pro tec helm, serie freeride, tara dakides model, blauw met vlammen.
staat op www.pro-tec.com.
dan op helmpie klikken
dan naar snow
dan staat de tara dakides onder de freeride section.
maat L
iemand een merk die chromen helmen maakt?
kunnen geen oorflappen op toch, dat vind ik wel belangrijk voor een snowboardhelm, kan koud zijn namelijk.
Ook zitten daar teveel gaten in, die zitten op mijn helm helemaal niet(de dichte versie van die op de site zeg maar), heb een sleuf die ik open of dicht kan zetten.
Ook zitten daar teveel gaten in, die zitten op mijn helm helemaal niet(de dichte versie van die op de site zeg maar), heb een sleuf die ik open of dicht kan zetten.
-
- Contacteer:
Giro maakt snowboard helmen in chroom kleur.

maar die zijn lelijk, zoek echt zon skateboard model
-
- Contacteer:
Dan kan k je dus niet helpen. BTW Lelijk?? vind ik persoonlijk niet, maar goed smaak daar valt niet over te twisten

gewoon uit een spuit bus man
eerst schuren
witte grond lak er op
daarna de chrome kleur
niet te veel lagen dan word hij alleen maar doffer
daarna blanke lak
en je hebt je verchroomde helm
boeie dat niet net als echt verchroomde shit is
eerst schuren
witte grond lak er op
daarna de chrome kleur