Supercross THQ Arnhem 13 december
Moderator:Beheerders
Okee Heren, ik weet dat hier mensen zijn die daar interesse in hebben.
Op zaterdag 13 december as gaat in het Gelredom te Arnhem de THQ Supercross door.
Hou U vast : Ricky Carmichael en Chad Reed (de nr 1 en de nieuwe nr 1 ?) komen er racen, en ook nog vele andere toppers (behalve Kenny Stoofvlees).
Wie vorig jaar aanwezig was weet het : een superspektakel !
Maar hier komt de DEAL :
Plons heeft met Carmichael afgesproken om samen met alle DP-ers op foto te komen en ze één voor één een tongzoen te draaien. Gewoon ervoor zorgen dat je in de namiddag (juiste uur wordt nog besproken) in het Gelredom zijn.
Voor meer info : http://www.supercross.nl/
Op zaterdag 13 december as gaat in het Gelredom te Arnhem de THQ Supercross door.
Hou U vast : Ricky Carmichael en Chad Reed (de nr 1 en de nieuwe nr 1 ?) komen er racen, en ook nog vele andere toppers (behalve Kenny Stoofvlees).
Wie vorig jaar aanwezig was weet het : een superspektakel !
Maar hier komt de DEAL :
Plons heeft met Carmichael afgesproken om samen met alle DP-ers op foto te komen en ze één voor één een tongzoen te draaien. Gewoon ervoor zorgen dat je in de namiddag (juiste uur wordt nog besproken) in het Gelredom zijn.
Voor meer info : http://www.supercross.nl/
- MxMasterMike
Re:Supercross THQ Arnhem 13 december
Vanaf welke tribune heb je het beste zicht, op het spektakel?

Ik zou gaan voor de hoofdtribune oost !
Vorig jaar op het gedeelte "West" gezeten.
in ieder geval het beste zicht op de "lange zijde" van het stadion.
Alles hangt er trouwens vanaf hoeveel volk er komt, THQ heeft de gewoonte al het volk bijeen te zetten, en de lege tribunes af te dekken met zwarte plastic, zodat het ongeveer lijkt dat het ding bomvol zit.
vorig jaar was de noord-tribune afgesloten.
in ieder geval het beste zicht op de "lange zijde" van het stadion.
Alles hangt er trouwens vanaf hoeveel volk er komt, THQ heeft de gewoonte al het volk bijeen te zetten, en de lege tribunes af te dekken met zwarte plastic, zodat het ongeveer lijkt dat het ding bomvol zit.
vorig jaar was de noord-tribune afgesloten.
klopt ja!! ik had vorig jaar kaartjes voor de noord tribune maar we werden gewoon op de west tribune gezet! wat ik helemaal niet erg vond overigens ;D
Ik hoop dat het dit jaar wat voller is, dan is er mischien wat meer sfeer dan vorig jaar want dat was wel een beetje triest!!! typisch hollands
Ik hoop dat het dit jaar wat voller is, dan is er mischien wat meer sfeer dan vorig jaar want dat was wel een beetje triest!!! typisch hollands

- MxMasterMike
Oke, thanks for the info
Gewoon een skitterende unfokkin real knappe pic :

- dobbel our zero
dat is wel een heel erg ruige foto
echt top

echt top
- Xircuit
- Contacteer:
Tering wat een Vette Pic!
whooohoo!
whooohoo!
Als carmichael heeft zijn tandjes gepoest dan wel
anders niet Plons
hou niet van rood kapjes

anders niet Plons
hou niet van rood kapjes
- MxMasterMike
Carmichael uitgeschakeld!
De Amerikaanse Supercrosskampioen en publiekstrekker van de komende Supercross in Arnhem Ricky Carmichael is voor vier maanden uitgeschakeld door een knieblessure (gescheurde kruisband) die hij op 26 november opliep tijdens een training in California. Hij zal geopereerd moeten worden aan zijn meniscus, die vermoedelijk gebroken is. Dit kan echter pas gebeuren als de ergste zwellingen weg zijn. Carmichael zal het hele supercross seizoen moeten missen en zal pas tijdens de eerste outdoor wedstrijd weer aan de start staan. Dit maakt de weg vrij voor Chad Reed, die de titel vorig jaar op een haar na miste, maar wel de laatste zes Supercrosswedstrijden op zijn naam schreef. Geruchten gaan dat Carmichael gewond raakte bij het testen van de CRF 450 viertakt. Carmichael zou niet tevreden zijn over zijn testresultaten tot nu toe op de CR250 en na het proberen van de viertakt en het zien van Kevin Windham"s testtijden ook voor de viertakt gaan kiezen.
:"(
De Amerikaanse Supercrosskampioen en publiekstrekker van de komende Supercross in Arnhem Ricky Carmichael is voor vier maanden uitgeschakeld door een knieblessure (gescheurde kruisband) die hij op 26 november opliep tijdens een training in California. Hij zal geopereerd moeten worden aan zijn meniscus, die vermoedelijk gebroken is. Dit kan echter pas gebeuren als de ergste zwellingen weg zijn. Carmichael zal het hele supercross seizoen moeten missen en zal pas tijdens de eerste outdoor wedstrijd weer aan de start staan. Dit maakt de weg vrij voor Chad Reed, die de titel vorig jaar op een haar na miste, maar wel de laatste zes Supercrosswedstrijden op zijn naam schreef. Geruchten gaan dat Carmichael gewond raakte bij het testen van de CRF 450 viertakt. Carmichael zou niet tevreden zijn over zijn testresultaten tot nu toe op de CR250 en na het proberen van de viertakt en het zien van Kevin Windham"s testtijden ook voor de viertakt gaan kiezen.
:"(
troost u, reed ligt er ook uit....
alleen ik blijf nog over....
alleen ik blijf nog over....
Reden temeer om eens te vragen of hij niet nog eens naar zolder wil komen bij het begin van het seizoen...
Wie weet...
Wie weet...
ok, zaterdag is het zover
Er zou moeten kunneng geregeld worden dat ze er een blijvend dirt parkoer zouden maken :
Er zou moeten kunneng geregeld worden dat ze er een blijvend dirt parkoer zouden maken :

Langston gisteren op training

Komaan Heren, laat dit zo liggen voor de winter !!!
Shit, dit lees ik nu pas, heb al wel wat staan voor morgen, maar lijkt me leuk om toch eens een keer mee te maken ::)
I"ll think it over!
I"ll think it over!
Ga daarna dan pilzen in Arnhem! Wordt lachen vanavond. Automeeting in het naastgelegen Duiven met 300 auto"s volgens verwachting.
Begin gezochtbericht!!
Wie was nou die lelijke aap met een fototoestel en een nummer 30 op zijn rug?!
Einde gezochtbericht!!
Wie was nou die lelijke aap met een fototoestel en een nummer 30 op zijn rug?!
Einde gezochtbericht!!