Lekke band

Lekker gereden, flink gecrashed, gewoon een vette roddel? Ga naar binnen en vertel je sterke mountainbikeverhalen in het Café.

Moderator:Beheerders

Plaats reactie
Faxmulder
Lekke band

Bericht door Faxmulder » do jan 01, 2004 1:18 pm

Wat een klote jaar zeg!!!

Ik heb in heel 2003 NOOIT een lekker band gehad, niet met de auto, niet met de ATB, niet mde gewone fiets.

Ga ik 1 keer op de fiets omdat er dan wel iets alcoholisch genuttigd kan worden. Wat krijg je dan? EEN LEKKER BAND!!!

Ik heb ruim 1.5 uur door de stad moeten lopen.
Dan ben je wel klaarwakker en nuchter :(

Nou 2004 is goed begonnen >:( NOT!!!

Ik hoop dat dit geen voorbode is voor het ATB seizoen!

grtz

fredo

Re:Lekke band

Bericht door fredo » do jan 01, 2004 2:54 pm

zie als je gemiddeld nooit lek rijdt per jaar
en je hebt nu 1 maal al lekt gereden
dan zal je dit jaar nog eens een binnenbandje vinden ;)

....pure logica (of toch niet ???)

WhoCares

Bericht door WhoCares » do jan 01, 2004 8:40 pm

Faxmulder schreef:
Wat een klote jaar zeg!!!

Ik heb in heel 2003 NOOIT een lekker band gehad, niet met de auto, niet met de ATB, niet mde gewone fiets.

Ga ik 1 keer op de fiets omdat er dan wel iets alcoholisch genuttigd kan worden. Wat krijg je dan? EEN LEKKER BAND!!!

Ik heb ruim 1.5 uur door de stad moeten lopen.
Dan ben je wel klaarwakker en nuchter :(

T"is maar goed dat je niet dronken op de fiets naar huis bent gegaan , want als ze je gepakt hadden ( de politie ) dan hadden ze je even goed je rijbewijs kunnen afpakken.

Het is nl. verboden je dronken in het verkeer ( lopend , fietsend , motorrijdend of autorijdend ) deel te nemen.

Je mag hooguit van je uitgaansgelegenheid het korte stukje lopend naar je taxi begeven en vanaf je taxi het korte stukje naar je voordeur lopen.

Space Man Spiff

Bericht door Space Man Spiff » do jan 01, 2004 9:58 pm

was hij lekker?? welk soort rubber ;) :-*

roadkill

Bericht door roadkill » do jan 01, 2004 10:57 pm

T"is maar goed dat je niet dronken op de fiets naar huis bent gegaan , want als ze je gepakt hadden ( de politie ) dan hadden ze je even goed je rijbewijs kunnen afpakken.

Het is nl. verboden je dronken in het verkeer ( lopend , fietsend , motorrijdend of autorijdend ) deel te nemen.

Gedeeltelijk heb je gelijk,alleen lopend ben je geen bestuurder dus dan mogen ze je rijbewijs niet afnemen,al weet ik dat weer niet zeker als je loopt met een fiets aan de hand............ ;D

Greetz Roadkill

Plaats reactie