Re:Thijs Al wint Egmond pier Egmond

Lekker gereden, flink gecrashed, gewoon een vette roddel? Ga naar binnen en vertel je sterke mountainbikeverhalen in het Café.

Moderator:Beheerders

Plaats reactie
BOSS
Contacteer:
Thijs Al wint Egmond pier Egmond

Bericht door BOSS » za jan 10, 2004 8:11 pm

Thijs al heeft vanmiddag met grote overmacht EPE gewonnen.
Toen ie van het strand afkwam de boulevard op had hij iets van een minuut voorsprong op Brentjes.
Een wheelie op dit punt deed hem nog bijna in de hekken belanden :? :?

dusssss©

Infloto

Bericht door Infloto » zo jan 11, 2004 6:54 pm

Was trouwens een behoorlijk belabberde reportage op Studio Sport zaterdagavond. Vooral met dat immens foute SBS6-achtige achtergrondmuziekje gingen de reportagemakers vreselijk in de fout.
Toch blij dat er weer eens MTB in beeld kwam bij de NOS, ook al was dat waarschijnlijk alleen omdat Johan Museeuw meedeed....

BOSS
Contacteer:

Bericht door BOSS » zo jan 11, 2004 8:21 pm

wat ik ook zwaar waardeloos vond was dat ze 2 keer Bart Brentjes interviewden, 1 keer voor de wedstrijd en een keer erna, je zou toch zeggen dat een interview met de winnaar meer op z"n plaats was.

dusssss©

legion
Contacteer:

Bericht door legion » zo jan 11, 2004 10:32 pm

Waarschijnlijk is Brentjens de enige die ze kennen.

Fast

Bericht door Fast » zo jan 11, 2004 10:58 pm

Invisible Floating Torso schreef:
Was trouwens een behoorlijk belabberde reportage op Studio Sport zaterdagavond. Vooral met dat immens foute SBS6-achtige achtergrondmuziekje gingen de reportagemakers vreselijk in de fout.
Toch blij dat er weer eens MTB in beeld kwam bij de NOS, ook al was dat waarschijnlijk alleen omdat Johan Museeuw meedeed....

Je kunt het ook omdraaien. Het is namelijk superleuk dat mensen zoals Museeuw ook meedoen. En de beelden die ik bij de NOS heb gezien, vond hij het ook gewoon echt leuk. Hij reed me een grijns van oor tot oor.

Dat Thijs Al wint, dat verdient natuurlijk meer aandacht. Maar wie weet wat hij in Athene gaat flikken.

@ Infloto: we hebben toch beiden gezien op wat voor manier hij enkele jaren geleden bij de Lus van Roden heeft huis gehouden!

PinoMEISSIE

Bericht door PinoMEISSIE » ma jan 12, 2004 10:24 am

Met oud en nieuw was ik bij vrienden op bezoek. Daar was deze Thijs ook. En ze hadden het wel over fietsen ja. Ik dacht, die jongen kan vast wel leuk fietsen. Net even geinformeerd, is dit die zelfde jongen??? Dat hij zo hard zou fietsen.... Wist ik veel!!! ???

Nou, mijn felicitaties! Hij had meer op TV gemoeten!

Plaats reactie