Oh, oh, oh, wat heb ik het zwaar!!!
Moderator:Beheerders
-
Lig hier lekker aan het strand van Hurghada in Egypte, boekje lezen, zonnen, snorkelen.....
Fantastische trip so far. Nijlcruise gedaan met Patricia, mijn ouders en broertje/zusje. Mijn ouders zijn 35 jaar getrouwd en vieren dit met een 4-daagse cruise en 2 1/2 dag strand/relaxen.
Heel veel indrukken opgedaan en later als we terug zijn zal ik e.e.a. toelichten met foto"s etc.
Zonnige groeten uit Egypte van Bram & Patricia!
Fantastische trip so far. Nijlcruise gedaan met Patricia, mijn ouders en broertje/zusje. Mijn ouders zijn 35 jaar getrouwd en vieren dit met een 4-daagse cruise en 2 1/2 dag strand/relaxen.
Heel veel indrukken opgedaan en later als we terug zijn zal ik e.e.a. toelichten met foto"s etc.
Zonnige groeten uit Egypte van Bram & Patricia!
Re:Oh, oh, oh, wat heb ik het zwaar!!!
Haha dat ken ik ben net terug van een week slovenie. Skien,sneeuwschoenen en langlaufen. Dit was allemaal werk goh wat heb ik een k#tbaan zeg!! ;D ;D
Ga volgende week 10 dagen naar Finland sneeuwscooteren,helidrop,sneeuwschoen,igloslapen,winterrally,sledehondentocht,etc
Ik heb het ook erg slecht. en realiseer me dat ik in deze tijd nog betaald wordt ook!!!!!
Ga volgende week 10 dagen naar Finland sneeuwscooteren,helidrop,sneeuwschoen,igloslapen,winterrally,sledehondentocht,etc
Ik heb het ook erg slecht. en realiseer me dat ik in deze tijd nog betaald wordt ook!!!!!
-
AAAAAAAAAAAAAAARRRRRRRRGGGGGGGGGHHHHHHHHHHHHHHH
een geweer, mijn koninkrijk voor een geweer!!!
een geweer, mijn koninkrijk voor een geweer!!!

Bedankt voor de mededeling.
Laat die foto"s maar zitten hoor.
Laat die foto"s maar zitten hoor.
ik wil ook op vakantie... nee zit op school >:(
veel zonnige groeten daar ;D
veel zonnige groeten daar ;D
Shit man nu krijg ik te horen dat ik volgend weekend voor de baas moet gaan mtb "en in lochem. Daar baal ik nou zo van he. Biken en betaald worden tegelijkertijd. Ik heb het wederom zwaar!!!!
;D