Re:Oogjes open (omgeving Amersfoort - Soest)
Moderator:Beheerders
Ik heb een beetje een rare vraag voor de jongens en meisjes (alsook hun ouders en kennissen) uit deze regio.
Het zit nl. zo: een klant van me is een tijdje geleden beroofd van een groot deel van z"n koopwaar. Het betrof hier een niet onaardige collectie polsuurwerken van diverse merken (Omega, Blancpain, Dunhill, Concord, Cartier, Fortis, Fossil, ...) De meeste van deze stukken zijn op zich redelijk klassiek , dus niet echt voor het jonge publiek bedoelt. Mocht er van deze waar aangeboden worden denk dan 2X na alvorens tot actie over te gaan.
Mochten jullie of je familie iets meer weten i.v.m. deze affaire mogen jullie me altijd mailen. powerwatje@pi.be
Alvast bedankt voor jullie bereidwillige medewerking. :-* :-*
Bart
Het zit nl. zo: een klant van me is een tijdje geleden beroofd van een groot deel van z"n koopwaar. Het betrof hier een niet onaardige collectie polsuurwerken van diverse merken (Omega, Blancpain, Dunhill, Concord, Cartier, Fortis, Fossil, ...) De meeste van deze stukken zijn op zich redelijk klassiek , dus niet echt voor het jonge publiek bedoelt. Mocht er van deze waar aangeboden worden denk dan 2X na alvorens tot actie over te gaan.
Mochten jullie of je familie iets meer weten i.v.m. deze affaire mogen jullie me altijd mailen. powerwatje@pi.be
Alvast bedankt voor jullie bereidwillige medewerking. :-* :-*
Bart
Mijn ogen heb je...zijn er nog bijzonderheden waar op gelet moet worden? Fortis ken ik alle modellen wel van, maar de andere merken bijvoorbeeld?
Watje schreef:
Mocht er van deze waar aangeboden worden denk dan 2X na alvorens tot actie over te gaan.
Wat dan? Zijn die lui zo gevaarlijk dan ???? Of bedoel je dat je juist wel actie moet ondernemen. Ik woon zelf overigens ook in deze regio. Maar kun je niet wat duidelijker zijn waarom je het hier post en wat er precies is gebeurd etc.
Ik hou mijn oogjes en oortjes wel ff een beetje open

De Omega zou voorzien zijn van een speciaal soort slijpsel.
Eén Cartier heeft een 3-kleurige gouden wijzerplaat.
De Fossil uurwerken hebben een relief wijzerplaat waarop een auto figureert.
Een witgouden rechthoekige Omega (Damesmodel)
Het Fortis horloge zou een zakhorloge zijn.
Dit is zowat alles dat hij mij van details kan geven. Hij had spijtig genoeg geen gespecifieerd omschrijving van al z"n modellen. Om nog maar van foto"s te zwijgen.
Eén Cartier heeft een 3-kleurige gouden wijzerplaat.
De Fossil uurwerken hebben een relief wijzerplaat waarop een auto figureert.
Een witgouden rechthoekige Omega (Damesmodel)
Het Fortis horloge zou een zakhorloge zijn.
Dit is zowat alles dat hij mij van details kan geven. Hij had spijtig genoeg geen gespecifieerd omschrijving van al z"n modellen. Om nog maar van foto"s te zwijgen.

Ik ben misschien wel geinteresseerd in die Cartier, dus als iemand iets weet mail me eens...

Sjase schreef:
Maar kun je niet wat duidelijker zijn waarom je het hier post en wat er precies is gebeurd etc.
Ik hou mijn oogjes en oortjes wel ff een beetje open.
Ik ken persoonlijk redelijk weinig Nederlanders, en ik vond dit forum een uitstekende gelegenheid om in een mum van tijd redelijk wat mensen te bereiken.
Als ik aan m"n klant beloof om even navraag te doen, dan doe ik dat ook. Al is het dan via DP.
Wat er gebeurt is. Mannetje vertrek van huis om kaartje te leggen, vrouwtje is aan"t sporten in het stedelijk zwembad. Mannetje komt terug thuis, vitrinekastjes leeg.
En nee, die gasten zijn waarschijnlijk niet gevaarlijk, maar je weet maar nooit. Je kan dikwijls meer naar de kloten doen door voorbarig te reageren. (I"m no copper, you know ::)
wat voor werk doe je zelf dan eigenlijk?
zane
zane
Zane! schreef:
wat voor werk doe je zelf dan eigenlijk?
zane
In het week-end full-time poser en in de week, om de hele affaire te kunnen betalen, herstel ik uurwerken en klokken(voor particulier en juweliers), verkoop ik batterijen voor uurwerken, materiaal voor goudsmeden en verpakkingsmateriaal voor bijoux in te steken.
;D
-
Dan help ik niet. Ik haat posers.
Weet iemand toevallig hoe laat het is.................
-
hoe laat is het eigenlijk ?

Een tip is misschien om even de opkopers van 2e hand horloges e.d. te waarschuwen dat ze wellicht iets kunnen verwachten. Een juwelier moet zeker ergens een lijstje hebben liggen. Geef ook altijd het productie nummer door.
Watje schreef:
[Sjase schreef:
Maar kun je niet wat duidelijker zijn waarom je het hier post en wat er precies is gebeurd etc.
Ik hou mijn oogjes en oortjes wel ff een beetje open.
Ik ken persoonlijk redelijk weinig Nederlanders, en ik vond dit forum een uitstekende gelegenheid om in een mum van tijd redelijk wat mensen te bereiken.
Als ik aan m"n klant beloof om even navraag te doen, dan doe ik dat ook. Al is het dan via DP.
Wat er gebeurt is. Mannetje vertrek van huis om kaartje te leggen, vrouwtje is aan"t sporten in het stedelijk zwembad. Mannetje komt terug thuis, vitrinekastjes leeg.
En nee, die gasten zijn waarschijnlijk niet gevaarlijk, maar je weet maar nooit. Je kan dikwijls meer naar de kloten doen door voorbarig te reageren. (I"m no copper, you know ::)
Da"s kut zeg. Ik zal ff opletten. Nou bedenk ik me wel ineens dat een maatje van me pas een nieuw Omega horloge heeft "gekocht". Wel een gaaf horloge trouwens, met een soort slijpsel erin verwerkt

@DiTemp: Mocht je toevallig naar Todnau rijden in het week-end van 19 -22/04 rij dan even verder tot Bazel. Daar is er op dat moment de hoogmis van de juwelen en uurwerken bezig. Het loont de moeite... al twijfel ik niet aan het fungehalte in T. (waar ik trouwens in die periode eens een kijkje ga nemen)
Groeten
Bart

Groeten
Bart
Bart, dan zit ik in Italie. Naar de Mille Miglia, zullen ook wel wat leuke klokkies tussenlopen.
Verder pakken we op de terugweg Samnaun ff mee om de schade in te halen.
Verder pakken we op de terugweg Samnaun ff mee om de schade in te halen.