Helm Cam.
Moderator:Beheerders
Yohoooooooo net een Helmcam besteld bij,
http://www.sports-camera.com/helmet_cam_pal.htm
Package 3
zijn er hier meer lui die met zo`n geval rijden en misschien tips en tricks hebben. En nee dat heb ik niet van te voren gevraagd omdat ik toch wel een helmcam ging kopen hahahahaha. Gaat gebruikt worden voor WIntersports, Bikeparks en Urban. En misschien van de zomer onder rokjes filmen ;D
http://www.sports-camera.com/helmet_cam_pal.htm
Package 3
zijn er hier meer lui die met zo`n geval rijden en misschien tips en tricks hebben. En nee dat heb ik niet van te voren gevraagd omdat ik toch wel een helmcam ging kopen hahahahaha. Gaat gebruikt worden voor WIntersports, Bikeparks en Urban. En misschien van de zomer onder rokjes filmen ;D
Re:Helm Cam.
He Elvis ik ben heel benieuwd wil er eentje kopen voor het snowboarden.
yup, ik ga met pasen stiekum nog een weekje, kennuh we uitgebreid testen.
(ben trouwens van het boarden af, hehehehehe rossignol b2 onder de voeten...iemand duotone boardje kopen? ;D)
(ben trouwens van het boarden af, hehehehehe rossignol b2 onder de voeten...iemand duotone boardje kopen? ;D)
je moet dan zeker wel ff een filmpje opsturen, hé !?! deal?
en of course: hoe meer crashfoto"s, hoe beter het filmpje wordt
en of course: hoe meer crashfoto"s, hoe beter het filmpje wordt

da flow schreef:
je moet dan zeker wel ff een filmpje opsturen, hé !?! deal?
en of course: hoe meer crashfoto"s, hoe beter het filmpje wordt![]()
yah right

- @sph@ltdude
- Contacteer:
$$$$$$ ???
Interessant speeltje iig.....
Interessant speeltje iig.....
ELVIS schreef:
rossignol b2
zijn dat Freestyle of meer freeride skies? en hoe doen ze het?
Volgens opgave 50% piste en 50% powpow. Ik heb nu een weekje sinds 9 jaar geskied en het beviel prima. Grippen goed, draaien lekker en jawel ze gedragen zich in de lucht. Ik baal alleen dat ik niet de beschikking over de B3/ scratch BC of nog mooier de K2 Seth Pistols had, waren niet leverbaar op dat moment.
sjek
http://www.skisrossignol.com
sjek
http://www.skisrossignol.com
hotte info
Ik wil voor volgend jaar een set freeride skies er bij kopen. Ik heb nu (naast een paar 10 jaar oude alpine skies, die al 5 jaar niet meer gebruikt zijn) een set racecarvers van Head, die liggen meer in het verlengende van wat rossignol nu aanbiedt als B1, en die doen het niet best buiten de piste. Het enige waar die Heads echt goed in zijn is plat door de bocht carven op een piste.
Een maat van me heeft laatst een week op Salomon freeriders (weet niet welk type) geskied en die zijn hem ook erg goed bevallen (men name off piste).
Ik wil voor volgend jaar een set freeride skies er bij kopen. Ik heb nu (naast een paar 10 jaar oude alpine skies, die al 5 jaar niet meer gebruikt zijn) een set racecarvers van Head, die liggen meer in het verlengende van wat rossignol nu aanbiedt als B1, en die doen het niet best buiten de piste. Het enige waar die Heads echt goed in zijn is plat door de bocht carven op een piste.
Een maat van me heeft laatst een week op Salomon freeriders (weet niet welk type) geskied en die zijn hem ook erg goed bevallen (men name off piste).
fat ski, salomon pocket rocket voor naast de piste, teneighty voor tricks op de piste...tegenwoordig zat freestyleski`s te krijgen. Behalve in NL, :-[
inderdaad, maar ik geloof dat de prijzen van skies in een ski-oord en in NL toch niet meer zoveel verschillen. Alleen doe ik in NL altijd mijn best om skies/schoenen etc. in het naseizoen of overjarig te kopen, dat scheelt wel bakken geld.
Waar skie jij zoal (ik ben nu 2 jaar in Oostenrijk op vakantie geweest, daar is de apres ski beter. Alleen Frankrijk heeft de betere skigebieden, mijn favo: Val Thorens/Trois Vallee)
Waar skie jij zoal (ik ben nu 2 jaar in Oostenrijk op vakantie geweest, daar is de apres ski beter. Alleen Frankrijk heeft de betere skigebieden, mijn favo: Val Thorens/Trois Vallee)
B2 was 150 euro goedkoper in oostenrijk dan bij de skihut >:(
sucks bigtime om nog maar over het assortiment te zwijgen.
Les arcs, la Plangne, ST.Anton/lech/arlberg, apres ski zuigt
sucks bigtime om nog maar over het assortiment te zwijgen.
Les arcs, la Plangne, ST.Anton/lech/arlberg, apres ski zuigt

is het niet enorm moeilijk om zo"n ding op je track te richten ??? het zal toch zo goed als altijd of te veel lucht of te veel grond filmen.
het beste is volgens mij dat je hem op ooghoogte kunt monteren, maar dan zit je wel met een enorm ding aan de zijkant van je kop
het beste is volgens mij dat je hem op ooghoogte kunt monteren, maar dan zit je wel met een enorm ding aan de zijkant van je kop
- Drooze @ DirtE19
- Contacteer:
da flow schreef:
is het niet enorm moeilijk om zo"n ding op je track te richten ??? het zal toch zo goed als altijd of te veel lucht of te veel grond filmen.
hangt er van af hoe groot het is...
helmetcams staan toch vaak aan de zijkant van de helm, op ooghoogte? zodat je filmt wat je ziet, zonder dat de cam in je gezichtsveld staat...
http://www.mtbbritain.co.uk/videos.html
voorbeeld filmpies van mountainbike rides met een soortgelijke cam. Camera zelf is 8 cm lang, diameter van ongeveer 1.5 cm, cylindervorm en een 4.3 mm sony kleurlens. Je hebt een normaal blikveld, hoek van 78 graden standaard. Uitbreiding naar 130 indien nodig.
Gewoon effe goed op je helm plakken en richten en karruh maar. (in werkelijkheid een hoop geouwehoer met afstellen natuurlijk ;D)
voorbeeld filmpies van mountainbike rides met een soortgelijke cam. Camera zelf is 8 cm lang, diameter van ongeveer 1.5 cm, cylindervorm en een 4.3 mm sony kleurlens. Je hebt een normaal blikveld, hoek van 78 graden standaard. Uitbreiding naar 130 indien nodig.
Gewoon effe goed op je helm plakken en richten en karruh maar. (in werkelijkheid een hoop geouwehoer met afstellen natuurlijk ;D)
the general schreef:
Kijk gewoon op marktplaat man daar staan ze voor 75 euro ofzo
JA MAN!! mogen we niets nieuws kopen ?
Plaats hier die link effe dan, waar ik DEZELFDE SET IN NIEUWSTAAT MET GARANTIE kan krijgen voor 75 euro man.
ELVIS schreef:
[the general schreef:
Kijk gewoon op marktplaat man daar staan ze voor 75 euro ofzo
JA MAN!! mogen we niets nieuws kopen ?
Plaats hier die link effe dan, waar ik DEZELFDE SET IN NIEUWSTAAT MET GARANTIE kan krijgen voor 75 euro man.
uuuh die zijn nieuw man
alleen dat was een paar maanden geleden dat het e op stond hij had er een paar liggen of iets? het was een draadloze coler cam met 200 meter bereik of iets. kijk dat is wel cool voor op je helm d8 ik voor 75 euro
ja klopt, alleen als je draadloos zegt zeg je ook zender--ontvanger en meer rommel, wordt ie denk ie duurder dan de 75 voor de cam zelf