Re:dood door val???
Moderator:Beheerders
-
http://www.nu.nl/news.jsp?n=311103&c=12
Weten jullie hier iets van?? Op het nieuws zeiden ze met een mountainbike.
Weten jullie hier iets van?? Op het nieuws zeiden ze met een mountainbike.
-
aaah fock, das wel schokkend zo te horen.. :-X
heb het ff gechecked, maar ik was het niet :-*
Greetz B.
Greetz B.
das ff klote... denk je lekker chil over de skatebaan te springen,.. over leef je t niet.
is klote
is klote
protective gear saving lives every day....
draag het en voorkom bovenstaande :-*
Greetz B.
draag het en voorkom bovenstaande :-*
Greetz B.
-
anders slaat jou reactie effe nergens op als je op je nek valt of verkeerd op je rug dan ben je ook kapot en je weet niks over die kerel of ie iets droeg doe kom niet met je gare reacties joop
Dit is vervelend.
Je kunt je wel allemaal gaan afvragen wat er fout is gegaan, maar zolang je dat niet weet weet je niets.
Ik hoop alleen dat dit geen consequenties heeft voor het gebruik van skateparken en de discussies die daar altijd bij losbarsten.
Bij één zo´n ongeluk willen ze meestal gelijk gaan verbieden dat terwijl er nog steeds wegen met auto´s zijn.
Mocht iemand deze jongen kennen, gecondoleerd.
Jeroen
Je kunt je wel allemaal gaan afvragen wat er fout is gegaan, maar zolang je dat niet weet weet je niets.
Ik hoop alleen dat dit geen consequenties heeft voor het gebruik van skateparken en de discussies die daar altijd bij losbarsten.
Bij één zo´n ongeluk willen ze meestal gelijk gaan verbieden dat terwijl er nog steeds wegen met auto´s zijn.
Mocht iemand deze jongen kennen, gecondoleerd.
Jeroen
sjaak trekhaak schreef:
anders slaat jou reactie effe nergens op als je op je nek valt of verkeerd op je rug dan ben je ook kapot en je weet niks over die kerel of ie iets droeg doe kom niet met je gare reacties joop
Nou zo"n gare reactie vind ik het niet[punt]Hij geeft toch alleen maar advies of niet[vraagteken]Veel leed wordt voorkomen door het dragen van protectie (vraag maar aan DD)[punt]
Get the point? gebruik ze dan ook es. leest wat makkelijker.
In-de-boom-vlieger schreef:
Nou zo"n gare reactie vind ik het niet[punt]Hij geeft toch alleen maar advies of niet[vraagteken]Veel leed wordt voorkomen door het dragen van protectie (vraag maar aan DD)[punt]
Hij geeft wel advies dat klopt, maar wie zegt dat die jongen geen protectie droeg. Want:
[
surfstad schreef:
Zelfs met protectie aan kun je je nog altijd dood rijden. Mocht het een mtb-er zijn, misschien is het wel een of andere halfords gast. Die kom je op de bmx baan ook vaak genoeg tegen, rijdend op een zogenaamde mtb (halfords dus) met de zadelpen op mega xc stand. Valt nog mee dat daar nog geen doden mee zijn gevallen.
Allereerst mijn condoleances naar de familie en vrienden. :"(
Als ze hierdoor gaan zeggen dat skatebanen niet voor fietsers zijn dan is dit een reden om eens wat voor bikers neer te zetten.
Als ik doelgericht ga biken heb ik meestal wel wat protectie aan. Als ik vrienden opzoek (ja ja die heb ik) doe ik dat zonder protectie en pak ik ook het jumpie op de skatebaan, een ongeluk zit in een klein hoekje.
Als ze hierdoor gaan zeggen dat skatebanen niet voor fietsers zijn dan is dit een reden om eens wat voor bikers neer te zetten.
Als ik doelgericht ga biken heb ik meestal wel wat protectie aan. Als ik vrienden opzoek (ja ja die heb ik) doe ik dat zonder protectie en pak ik ook het jumpie op de skatebaan, een ongeluk zit in een klein hoekje.

volgens de krant hiero komt die uit Hardinxveld-Giessendam, en ik hoorde op de radio idd ook wat van een mtb :S
wilde trouwens net hetzelfde tpoic maken
wilde trouwens net hetzelfde tpoic maken
-
- Contacteer:
surfstad schreef:
ja dit hoop ik ook niet
-
Ja, al is het een "halfords" gast, dan zou het nog kut zijn als ze nu nog moeilijker gaan doen over fietsers in sk8parken.
wel lullig voor die gozer ze ouders en vrienden (gecondoleerd) maare woon in rotterdam en daaro loopt ook altijd iedereen te zijken als je fietst zelfs me fiets een keer in beslag genomen :-[ duse zullen ze nu nog meer te zijken hebben :"(
heeft een voordeel ik heb gelijk nieuwe helm enz gehad van me ouders :P
heeft een voordeel ik heb gelijk nieuwe helm enz gehad van me ouders :P
Die jongeman is tenminste wel overleden aan iets dat hij leuk vond, en dat is beter dan sterven aan een hartaanval of kanker of zo!
Ik mag hopen dat ik ook op m"n bike aan m"n einde kom als mijn tijd rijp is.
Natuurlijk is het ook tragisch voor familie en vrienden die zich afvragen wat er gebeurt is ed.
Ik mag hopen dat ik ook op m"n bike aan m"n einde kom als mijn tijd rijp is.
Natuurlijk is het ook tragisch voor familie en vrienden die zich afvragen wat er gebeurt is ed.