wie heeft er gele LIVE STRONG armbandjes
Moderator:Beheerders
-
Hallohallo,
vrijdagavond 16 juli vertrek ik voor een weekje naar de Franse Alpen, en als L.A. fan vind ik het eigenlijk wel verplicht dat ik straks met een geel armbandje om op de Alp sta!
Ze zijn te bestellen op www.laf.org, maar ik ben bang dat ze dan niet voor vrijdag binnen zijn. Daarom mijn
vraag:
Wie heeft er van deze amrbandjes over of weet een dealer in Nederland die ze heeft!?
Ik wil er een stuk of 10 hebben. En Trek heeft ze in ieder geval niet.
Groet, Lars.
vrijdagavond 16 juli vertrek ik voor een weekje naar de Franse Alpen, en als L.A. fan vind ik het eigenlijk wel verplicht dat ik straks met een geel armbandje om op de Alp sta!
Ze zijn te bestellen op www.laf.org, maar ik ben bang dat ze dan niet voor vrijdag binnen zijn. Daarom mijn
vraag:
Wie heeft er van deze amrbandjes over of weet een dealer in Nederland die ze heeft!?
Ik wil er een stuk of 10 hebben. En Trek heeft ze in ieder geval niet.
Groet, Lars.
- @sph@ltdude
- Contacteer:
Re:wie heeft er gele LIVE STRONG armbandjes
Ik hád er 5 (gekregen van iem uit Amerika, ik had ze 2 weken geleden al
), maar heb er inmiddels 3 weggegeven..... dat schiet niet op.... bij Salden.nl hebben ze ze. (voor 2
euro..... zal me niks verbazen als ze daarvan 1 euro lekker in eigen zak steken >:( )
Bij Intersport hebben ze ze misschien

Bij Intersport hebben ze ze misschien
Ook Roelofs in Arnhem heeft ze!
En daar kosten ze ook 2euri.
En daar kosten ze ook 2euri.
- Ghostdog - X
- Contacteer:
edit: Trek heeft ze inderdaad niet. Maar 2 euro is belachelijk voor die bandjes. Dan steekt de fietsenboer er 1 euro van in zn zak...De Lars Cuevas schreef:En Trek heeft ze in ieder geval niet.
Ja, en da"s ni serieus, wordt verkocht voor een goed doel, op kap van de kankerpaciënten geld verdienen is gewoon laagGhostdog - X schreef: [edit: Trek heeft ze inderdaad niet. Maar 2 euro is belachelijk voor die bandjes. Dan steekt de fietsenboer er 1 euro van in zn zak...De Lars Cuevas schreef:En Trek heeft ze in ieder geval niet.
Wij kregen er een aantal via Trek, maar die waren natuurlijk zo op. Via LAF.org (wat een url trouwens) zijn ze wel te bestellen maar alleen per 10 pack of meer. Probleem is ook vaak op Amerikaanse sites dat je met creditcard moet betalen en dat hebben veel Nederlanders gewoonweg niet. Verder is het probleem de verzendkosten, een klant vertelde mij dat de band $ 1,= kost en de verzendkosten ruim $ 20,= !
Zelfs voor een goed doel had hij dat niet in gedachten.
Wat wel een goede manier is van Trek om toch een duit in het zakje te doen: bij de meeste Trek dealers word er per bestelde fiets € 1,= extra berekent die dan naar LAF gaat. Dit gaat niet via de klant maar direct via de dealer, vandaar dat er op de factuur nooit een extra euro voor het LAF berekent staat.
Zelfs voor een goed doel had hij dat niet in gedachten.
Wat wel een goede manier is van Trek om toch een duit in het zakje te doen: bij de meeste Trek dealers word er per bestelde fiets € 1,= extra berekent die dan naar LAF gaat. Dit gaat niet via de klant maar direct via de dealer, vandaar dat er op de factuur nooit een extra euro voor het LAF berekent staat.
Hummmm waar gaat dit over???
- @sph@ltdude
- Contacteer:
surfstad schreef:
Hummmm waar gaat dit over???
Support and inspiration come in many forms and from many places. As a tribute to Lance?s inspirational fight against cancer, yellow Live Strong wristbands will be sold in an effort to raise $5,000,000 for the Lance Armstrong Foundation (LAF).
Yellow wristbands are sold in packages of 10, 100, or 1,200 (case). Give them out to your friends, co-workers and family. Let"s join together to give hope, find courage, and help everyone affected by cancer live strong.
http://www.laf.org

Ik heb er nog genoeg liggen... 
niet € 2,- maar zoals het hoort € 1,-
Groeten Bomber

niet € 2,- maar zoals het hoort € 1,-

Groeten Bomber
En dan is het voor de geinteresseerden ook wel handig om te weten hoe ze er aan een kunnen geraken via jou.
- Xircuit
- Contacteer:
Er staat een e-mail adres is z"n profiel.
-
bedankt allemaal, maar het hoeft niet meer.
Was vandaag bij intersport Deventer: Bakken vol! ;D
Wat mij betreft: slotje....
Groeten, Lars
Was vandaag bij intersport Deventer: Bakken vol! ;D
Wat mij betreft: slotje....
Groeten, Lars
Xircuit™ schreef:
Er staat een e-mail adres is z"n profiel.
Tja, :-X
Misschien zijn hier nog wel lieden die daar niet op kunnen komen, lijkt me heel sterk. Maar je hebt altijd een cluppie die alles voorgekauwd moeten krijgen.
Zo, ik heb er ook een (InterSport Megastore Hengelo), gezien ik daar op de loonlijst sta had ik em ook voor 80 cent kunnen krijgen, alleen heb ik dat uit principe niet gedaan.
Als het goed is issie bij elk InterSport filiaal te verkrijgen.
Als het goed is issie bij elk InterSport filiaal te verkrijgen.