VDB poging tot zelfmoord??

Lekker gereden, flink gecrashed, gewoon een vette roddel? Ga naar binnen en vertel je sterke mountainbikeverhalen in het Café.

Moderator:Beheerders

Bracket
Re:VDB poging tot zelfmoord??

Bericht door Bracket » wo aug 04, 2004 12:07 pm

Luc schreef:
[
BF schreef:
zo begaafd da hij amper kon spreken,

VDB is tot nader order nog altijd véél beter de 2 grote landstalen machtig dan de overgrote meerderheid van de Belgen. Hij is van huis uit franstalig en heeft voor zover ik weet in alle interviews voor nederlandstalige zenders ook telkens de moeite gedaan om nederlands te spreken.

En ben je dan hoogbegaafd? Ken genoeg mensen die fries en nederlands vloeiend spreken, en die zou ik toch niet hoogbegaafd nomen

Jumping Hansje

Bericht door Jumping Hansje » wo aug 04, 2004 12:23 pm

Klopt zou jij inderdaad niet doen, je spelling vertelt ons al voldoende. ;D

Luc

Bericht door Luc » wo aug 04, 2004 1:26 pm

Waar heb ik dan beweerd dat VDB hoogbegaafd is?

Pino

Bericht door Pino » wo aug 04, 2004 1:44 pm

De arme man woont in een land waar men wanhopig op zoek is naar een held om een (vermeend?) minderwaardigheidscomplex uit de wereld te helpen.
Hij wordt dusdanig op een voetstuk geplaatst (sinds zijn juniorentijd al) dat hij alles doet om aan de verwachtingen te gaan voldoen.
En in de hordes begeleiders, hulpjes, goede kennissen, nieuwe "vrienden" die op het succes proberen mee te liften, zijn er meer dan voldoende die hem willen bijstaan in het bereiken van de top met, al dan niet legitieme, middelen.

Als hij niet aan de druk zou zijn bezwekenm, zou hij onmenselijk groot zijn.
Misschien zou iemand met zo ontzettend veel talent in een ander land beter af zijn geweest, maar met "als"bereik je niets.

(niet dat hij niet zelf verantwoordelijk is voor zijn daden, maar soms wordt het iemand erg lastig gemaakt om op het goede pas te blijven ).

"Sire, er zijn geen Belgen !"

Xtuv

Bericht door Xtuv » wo aug 04, 2004 10:38 pm

Gène schreef:
Stond vandaag in ons regionale dagblad ( Dagblad de Limburger) een stukje over VDB.
Daar stond onder andere in dat het kwam door relatie problemen en dat hij zijn dochter niet meer of minder mocht zien. Nu is dat wel lullig maar Lance is ook gescheiden en heeft ondanks dat toch de tour gewonnen. Ik zou het fietsen dan juist als uitlaatklep gebruiken.

Hoe kun je zoiets nou vergelijken?? Dat is voor iedereen anders, zoiezo de situatie, en hoe je er mee omgaat. En zo te lezen is dat slechts een deel van alles wat speeld.

Plaats reactie