Berschenhoek: combinatie XC en 4x, hoe zit dat?

Lekker gereden, flink gecrashed, gewoon een vette roddel? Ga naar binnen en vertel je sterke mountainbikeverhalen in het Café.

Moderator:Beheerders

Plaats reactie
gab-star
Berschenhoek: combinatie XC en 4x, hoe zit dat?

Bericht door gab-star » wo sep 15, 2004 2:12 pm

Hee fietsend Rotterdam en omstreken,
Ik ben de laatste tijd weer een beetje meer aan het crosscoutry (xc) fietsen geraakt en ik wil dan misschien wel weer lid gaan worden bij Dirty Hill (de club die op het parcours van berschenhoek traint). Ik wil me wat meer wil concentreren op marathons (xc), maar daarnaast vermaak me ook regelmatig op de 4x-baan op bÂ’hoek
Ik ben afgelopen zomer niet (opnieuw) lid geworden van Dirty Hill, omdat ze op woensdag trainen en dat is ook de enige dag door de week dat de 4x-baan open isÂ…
Misschien worstelen meer mensen hiermee, vandaar deze post.

Nogevenwat vragen:
*) Weet er iemand of Dirty Hill ook 4x training doet, of hoe dat binnen de vereniging georganiseerd wordt zodat je dat meer met xc kan combineren?
*) Wordt er samen gewerkt met Stichting Bikefestival wat betreft training oid?
*) Vorig jaar viel het bikefestival en de XC wedstrijd samen, waarom was dat dit jaar niet het geval?
Groeten,
Gabby

(is ook gepost op mtb.nl: http://www.mountainbike.nl/forum/viewtopic.php?t=13582)

gab-star

Re:Berschenhoek: combinatie XC en 4x, hoe zit dat?

Bericht door gab-star » wo sep 15, 2004 3:44 pm

Ik weet niet of SFB niets meer met Dirty Hill te maken wil hebben :?, volgens mij zijn er wel mensen bij SFB die meer willen, ook samen met Dirty Hill?!
Maar met verkrachtte eenden, eeeeeeeeeh :-[ vereende krachten lijkt het mij dat die twee meer kunnen berrijken en betekenen voor elkaar!
en ik wil daar dan wel weer van profiteren ;D ;D ;D, zie post boven !

surfstad

Re:Berschenhoek: combinatie XC en 4x, hoe zit dat?

Bericht door surfstad » do sep 16, 2004 4:59 pm

Namens de vier jongens achter de stichting Bikefestival kan ik mededelen dat een samenwerking inderdaad beter is voor beiden sporten.
Het verzoek om meer de samenwerking op te zoeken is ons op meerdere wijze kenbaar gemaakt, onder andere vanuit de KNWU.

Wij zullen alles er aan doen om onze doelstellingen na te streven en een goede samenwerking met een mountainbikevereniging kan ons hier zeker mee helpen.
De komende tijd zullen we vanuit de stichting gaan invensteren om tot een goede samenwerking te komen.

Groeten,

Jeroen

Plaats reactie