programma
Moderator:Beheerders
ik heb een hele tijd geleden een keer een foto hier op gezet met de vraag of ik die groter kon maken zondar dat je van die hoekige plaatjes kreeg, door de pixels. Iemand heeft dat toen voor mij gedaan met een programma, wie het is weet ik niet meer, en welk programma het is ook niet. Dat is mijn vraag. Welk programma ik daravoor kan gebruiken? Een foto vergroten, maar zo dat die scherp blijft
Re:programma
photoshop??
Shortcut Photozoom?
weet de naam ook niet meer.
Maar je moest een lijn over het figuur zetten dat je wil vergroten en dan kun je hem vergroten zo vaak je wil.
Maar je moest een lijn over het figuur zetten dat je wil vergroten en dan kun je hem vergroten zo vaak je wil.
het is nu wat makkelijker, zoek alleen iets waar ik een plaatje meet kan vergroten zonder dat die onscherp wordt
shortcut photozoom is perfect. Heeft iemand alleen een serienummer dat ik even kan gebruiken? Krijg nu allemaal rare dingen erin.
ZAG schreef:
het is nu wat makkelijker, zoek alleen iets waar ik een plaatje meet kan vergroten zonder dat die onscherp wordt
blijft behelpen natuurlijk en je verliest altijd kwaliteit.
Wat je niet gefotografeerd heb kun je er niet bij maken mbv software.
Shortcut Photozoom is je beste optie. Doe het dan in meerdere kleine stappen ipv 1 grote stap; voor het beste resultaat.
ps, ik heb het programma niet.
dusssss©