uci logo"s
Moderator:Beheerders
Ik ben nog eens wat aan "t experimenteren met photoshop in de hoop wat leuke graphics te maken.
Nu ben ik op zoek naar de logo"s die de uci gebruikt voor "t mountainbiken. Meerbepaald die op de WK trui staan voor downhill en XC.
Kan ik die ergens online vinden? Ik ben nu al een uur aan "t zoeken en heb nog niks gevonden.
Of ben ik gedoemd om de collectie mtb blaadjes boven te halen en de scanner alvast warm te laten draaien?
Iemand?
Nu ben ik op zoek naar de logo"s die de uci gebruikt voor "t mountainbiken. Meerbepaald die op de WK trui staan voor downhill en XC.
Kan ik die ergens online vinden? Ik ben nu al een uur aan "t zoeken en heb nog niks gevonden.
Of ben ik gedoemd om de collectie mtb blaadjes boven te halen en de scanner alvast warm te laten draaien?
Iemand?
Re:uci logo"s
ik hoop voor je dat je deze niet zoekt:
www.uci.ch/imgarchive/CORPORATE%20UCI%20ENG%20.pdf
dit was nl. de 2de in de rij bij google toen ik "uci logo" intikte :P
dussssss©
www.uci.ch/imgarchive/CORPORATE%20UCI%20ENG%20.pdf
dit was nl. de 2de in de rij bij google toen ik "uci logo" intikte :P
dussssss©
Nee, die bedoel ik niet.
Ik heb het over de logo"s die op de WK truien staan.
Bij downhill is dat een logo met een berg op.

2 min googlen!!! Cursus nodig??? ;D
Oeps! Sorry.. was te laat!!
Die ben ik niet tegen gekomen bij google!!
Die ben ik niet tegen gekomen bij google!!
El Florio schreef:
Nee, die bedoel ik niet.
![]()
Zie net dat dit het algemeen logo is voor mtb. Dan maak ik wel vlug een scanneke.
ff klein beetje of topic
Is dit nog steeds voor je truck? Zo ja heb ik misschien nog wel een leuke aanbieding voor je: setje wielen voor weinig.
Back on topic
Een spinneweb staat ook errug goed op een peug ;D ;D ;D ;D
Is dit nog steeds voor je truck? Zo ja heb ik misschien nog wel een leuke aanbieding voor je: setje wielen voor weinig.
Back on topic
Een spinneweb staat ook errug goed op een peug ;D ;D ;D ;D
Mooie velgen is een zorg voor later. De nieuwe pug is er vroeger dan voorzien moeten komen. Dus nu even geen geld.
Je weet niet eens wat ik er voor wil hebben,denk dat ze goedkoper zijn dan je UCI stickers...... ;D ;D
Mail me anders ff
Greetz Roadkill
Mail me anders ff
Greetz Roadkill