Verzekering voor street/trial rijders :)
Moderator:Beheerders
-
dat zou nog is wat zijn, dat je gewoon elke maand wat geld betaald en dat als er dan iets aan je bike stuk gaat krijg je dat vergoed, een street verzekering ;D ( een gewone verzekering gooit je er na een maand uit )
Re:Verzekering voor street/trial rijders :)
ja en er staan zeker mensen te springen om zo een bedrijf op te richten faillisement verzekerd ::) ::)
Ik heb een sportverzekering voor mijn surfspullen en die dekt;
-mast/giekbreuk
-scheuren in zeil
-reparaties aan planken
Ik lach me echt dood, waar die gasten het van doen, ik begrijp er niks van ;D
Volgens mij kan je je fiets ook verzekeren voor schade bij valpartijen etc.
dussssss©
-mast/giekbreuk
-scheuren in zeil
-reparaties aan planken
Ik lach me echt dood, waar die gasten het van doen, ik begrijp er niks van ;D
Volgens mij kan je je fiets ook verzekeren voor schade bij valpartijen etc.
dussssss©
tsjah maar wat zou da gaan kosten dan:S
k denk dat je of erg veel premie moet betalen of dat je maar weinig vergoed krijgt.
of ist niet zo?
k denk dat je of erg veel premie moet betalen of dat je maar weinig vergoed krijgt.
of ist niet zo?
-
ik zei nooit dat het realistisch was maar wel dat het cool zou zijn, voor de winst zal het neit goed zijn, maar voor mij wel

Mister P2 schreef:
tsjah maar wat zou da gaan kosten dan:S
of ist niet zo?
ja!
dusssss©
t zou idd wel erg vet zijn en ons van een hoop koste besparen:>
Mister P2 schreef:
t zou idd wel erg vet zijn en ons van een hoop koste besparen:>
Zeker, vooral de premies zullen flink meevallen!!!
Volgens mij bestaat zo iets, zoek het wel ff uit.
vettuh sh*t ik mag die vent du al die het bedacht heeft:)
@surfstad: k hoop dat je het kan vinden
@surfstad: k hoop dat je het kan vinden
Uuuhm, ik heb het wel. Ben bij de NTFU verzekerd. Hierbij wordt alle schade aan de bike gedekt, eigen risico van 30 euro ofzoiets... Maar als je een gat in je kleding rijdt, of je frame breekt, of je valt en er gaat iets kapot, is allemaal verzekerd
:D:D:D:D
Ninko

Ninko
dat klinkt erg aantrekkelijk zijn er nog nadelen?
-
NTFU dekt vast geen street.
Is een verzekering voor toerfietsers, voor als er wat gebeurt tijdens een groepstraining. (XC of op de wielrenfiets dus)
En er zijn vast wel genoeg verzekeraars die het willen verzekeren, maar reken maar dat jij er niet beter van word.
Is een verzekering voor toerfietsers, voor als er wat gebeurt tijdens een groepstraining. (XC of op de wielrenfiets dus)
En er zijn vast wel genoeg verzekeraars die het willen verzekeren, maar reken maar dat jij er niet beter van word.
- Drooze @ DirtE19
- Contacteer:
verzekering is iets indekken dat 99,9/100 niet zal gebeuren, maar stel dat het gebeurt ben je blut en zou je niet kunnen betalen.
bijvoorbeeld het afbranden van je huis. kans dat het gebeurt is klein, maar toch betaal je maandelijks je premie. maar stel dat het gebeurt, zou je zeker niet zonder kunnen. een win-win situatie dus
bij een streetverzekering ligt het anders:
1) de kans dat het gebeurt is zeker
2) als het gebeurt, kan je ook wel zonder verzekering.
hier eerder een lose-lose situatie. ofwel kost het een heleboel geld, en haal je dat er nooit uit, ofwel maakt de verzekeraar een boel verlies.
en een verzekeraar is zelden een liefdadigheidsinstelling
bijvoorbeeld het afbranden van je huis. kans dat het gebeurt is klein, maar toch betaal je maandelijks je premie. maar stel dat het gebeurt, zou je zeker niet zonder kunnen. een win-win situatie dus
bij een streetverzekering ligt het anders:
1) de kans dat het gebeurt is zeker
2) als het gebeurt, kan je ook wel zonder verzekering.
hier eerder een lose-lose situatie. ofwel kost het een heleboel geld, en haal je dat er nooit uit, ofwel maakt de verzekeraar een boel verlies.
en een verzekeraar is zelden een liefdadigheidsinstelling

-
Klopt helemaal, bij schadeverzekeringen moet er sprake zijn van een onzeker voorval.
Bij het streeten e.d. ligt het in de lijn der verwachtingen dat je een keer mega op je b..k gaat.
Met andere woorden er is hier geen sprake meer van een onzeker voorval.
Dus wettelijk gezien wordt het verzekeren al lastig volgens het Burger wetboek en wetboek van koophandel.
Dan zal de verzekeraar zeker geen verlies willen maken op dit "soort" verzekeringen dus tel uit je winst. (of beter gezegd verlies)
Als er al wel polissen zijn die dit "dekken" dan is of de premie hoog, of er zitten behoorlijk wat uitsluitingen in.
Bij het streeten e.d. ligt het in de lijn der verwachtingen dat je een keer mega op je b..k gaat.
Met andere woorden er is hier geen sprake meer van een onzeker voorval.
Dus wettelijk gezien wordt het verzekeren al lastig volgens het Burger wetboek en wetboek van koophandel.
Dan zal de verzekeraar zeker geen verlies willen maken op dit "soort" verzekeringen dus tel uit je winst. (of beter gezegd verlies)
Als er al wel polissen zijn die dit "dekken" dan is of de premie hoog, of er zitten behoorlijk wat uitsluitingen in.
Helaas zal dat idd zo zijn maar als het zou kunnen zou het wel vetzijn:)