Re:Bombproof gebroken !!!!
Moderator:Beheerders
-
het was niet vandaag en was geen da bomb en ook geen bombproof het is blijkbaar nooit gebeurt.
Ja wat is het nou?
als je de rest leest kom je er achter dat er NIKS gebroken is maar dat het een bluf verhaal van subbie/afdanker was als verkoop praatje
Hé Goedemorgen,
Ik ben benieuwd wat jullie vandaag gaan doe, want het is wel spannend, inderdaad bijna de prive/story.
Voor degene die gaan biken: succes, don"t break a .... (vul zelf maar in, zijn jullie goed in, maar vergeet geen camera mee te nemen.)
Voor de concurenten: Goede zaken, het wordt een mooie zonige drukke dag!
Voor de collega"s: vanavond feest!
Voor de Internetters: Maak er een mooi verhaal van, tot nu toe gaat ie lekker, ik kom zelf najaar 2007 met de volledige versie in paperback inclusief een geanceneerde 3d fotobijlage met gedetailleerde situatieschetsen! Inschrijven voor de vooroplage kan onder het reeds bekende mail.
Voor de Mailers: Ik had spam verwacht, dus maak er wat van.
Ik ben vandaag zelf lekker de hele dag aan het werk, dus heb even geen tijd om de vooruitgang te volgen, maar keep the topic alive. Ik zie morgen wel wat jullie ervan hebben gebakken.
Veel plezier vandaag,
MVG
Subbie.
ps: de afdanker is een ex-collega, shift en/of ride is een goede concurent, en de starter van het topic is een enthosiaste klant.
Ik ben benieuwd wat jullie vandaag gaan doe, want het is wel spannend, inderdaad bijna de prive/story.
Voor degene die gaan biken: succes, don"t break a .... (vul zelf maar in, zijn jullie goed in, maar vergeet geen camera mee te nemen.)
Voor de concurenten: Goede zaken, het wordt een mooie zonige drukke dag!
Voor de collega"s: vanavond feest!
Voor de Internetters: Maak er een mooi verhaal van, tot nu toe gaat ie lekker, ik kom zelf najaar 2007 met de volledige versie in paperback inclusief een geanceneerde 3d fotobijlage met gedetailleerde situatieschetsen! Inschrijven voor de vooroplage kan onder het reeds bekende mail.
Voor de Mailers: Ik had spam verwacht, dus maak er wat van.
Ik ben vandaag zelf lekker de hele dag aan het werk, dus heb even geen tijd om de vooruitgang te volgen, maar keep the topic alive. Ik zie morgen wel wat jullie ervan hebben gebakken.
Veel plezier vandaag,
MVG
Subbie.
ps: de afdanker is een ex-collega, shift en/of ride is een goede concurent, en de starter van het topic is een enthosiaste klant.
;D Nee, ik ken hem wel maar ben geen shift. Voel je je op je kleine pikje getrapt? Het gaat er mij om dat jij liegt om intressant te lijken als je nou gewoon even zegt dat je nooit een BP stukgemaakt hebt dan is dat ook weer uit de wereld en kan deze topic dicht!
Amen ;D
en toen had ik t weer gehad met jullie zwakke verhalen
zane
zane