misbruik op marktplaats

Lekker gereden, flink gecrashed, gewoon een vette roddel? Ga naar binnen en vertel je sterke mountainbikeverhalen in het Café.

Moderator:Beheerders

Plaats reactie
Crash
misbruik op marktplaats

Bericht door Crash » vr jan 14, 2005 3:07 pm

beste dper s

oke hela ik verwijd dp helemaal nx maar ik heb zon vermoeden
ik krijg mailtjes binnen van marktplaats dat ik een bod heb geplaats op bepaalde producten wat ik dus niet heb gedaan !
ben de laatste tijd niet op marktplaatst geweest en omdat alleen hier mijn email staat vermeld in mijn profiel denk ik dat een of andere persoon op dp zijn eigen verveelt en mij maar gaat irriteren :?
mijn mail afschermen helpt nx meer want die heeft de persoon al.
dus hou gwoon op als je een dper bent en ga biken met dit mooie weer.

bedankt

mvg
Crash

k@tze

Re:misbruik op marktplaats

Bericht door k@tze » vr jan 14, 2005 10:44 pm

Crash, ik heb hetzelfde meegemaakt. Gewoon negeren die mails dan houdt het vanzelf op. Je kunt ook marktplaats zelf een mail sturen dat jij dit niet bent geweest die een bod heeft geplaatst. Het wil niet meteen zeggen dat het iemand is (als het al een persoon is) die hier op dp verschijnt. Houdt ook rekening met zogenaamde bots die behoorlijk irritant kunnen zijn en het net afstruinen naar willekeurige adressen en bekend zijn met jouw surfgedrag (het bezoeken van bike site"s e.d.)

k.

w3lab

Bericht door w3lab » di jan 18, 2005 5:46 pm

zo"n bod gaat toch pas in als je bevestigd hebt via mail? dus als jij niet bevestigd is er niets aan de hand ... begrijp dan ook niet echt de plezier factor van diegene die het doet

Mister P2
Contacteer:

Bericht door Mister P2 » di jan 18, 2005 6:14 pm

Had ik ook last van maar ik heb gewoon een mailtje terug gestuurd naar marktplaats en toen was het over...

Binker

Bericht door Binker » wo jan 19, 2005 3:04 pm

Gwoon naar ongewenste mail slepen en klaar is Clara!!!

Plaats reactie