iemand ervaring met geld terug vorderen?
Moderator:Beheerders
of straks eken? ;D
-
Re:iemand ervaring met geld terug vorderen?
Mag ik ook meedoen ?
Dan vreet ik een containertje hachee en dan is het gegarandeerd feest !
Whoei !
E
Dan vreet ik een containertje hachee en dan is het gegarandeerd feest !
Whoei !
E
probleem "opgelost"
Misschien nu nog even in vogelvlucht het verhaal erbij? Dan weten we in ieder geval enigszins waar je het over had ;D
Nog nooit problemen op DP gehad...
Don Diablo"s probleem duurde precies 4 dagen. Mag je dat knokwaardig noemen?
-
- Contacteer:
DukeNukem3D schreef:
Nog nooit problemen op DP gehad...
vind van wel ja... en volgens mij was t langer...
elke dag is in zo"n geval al te lang
-
Kan nu dan ook iemand nu het verhaal er achter vertellen dan, zodat we in vogelvlucht weten waar het nu precies over gaat?!?
Ik vind het een beetje kinderachtig om met zn allen te gaan verzamelen voordat we weten wat er echt aan de hand is maar goed. Begrijp me goed, wanbetalers zijn kloothommels maar om nou een knokploeg op te richten gaat me een beetje ver tenzij die gozer echt moeilijk (dus duidelijk tegenstibbelt).
Maar goed, eigenlijk wilde ik geen duiscussie starten, fijn dat Diablo zn geld heeft.
Trouwens ik sprak niet helemaal de waarheid, ik zit nog steeds op iemand zn cash te wachten. Hoe kon ik dat vergeten? Al bijna 3 maanden... >:(
Maar goed, eigenlijk wilde ik geen duiscussie starten, fijn dat Diablo zn geld heeft.
Trouwens ik sprak niet helemaal de waarheid, ik zit nog steeds op iemand zn cash te wachten. Hoe kon ik dat vergeten? Al bijna 3 maanden... >:(
Ok ok....
ten eerste was ik niet degene die een knokploeg initiatief nam, maar goed.
Ik had n setje cranks van iemand gekocht die volgens hem DH cranks zouden zijn, dit waren echter XC cranks met 1 blad en een bashguard. En dat klopte dus niet. Na een hoop geneuzel heb ik geprobeerd mn geld terug te vorderen maar dat ging niet meer. Maar omdat die gast wat moeite had met het begrijpen van de hele zaak en ik geen zin heb om mn tijd vuil te maken aan het twintig maal uitleggen van zaken, zou ik een deel van t geld terug krijgen nadat ik de cranks al had ontvangen. Daar wacht ik dus nog op. Dan kan je hoog en laag blijven springen en roepen dat je gelijk hebt en in je recht staat maar als er dan lui zijn die dat niet begrijpen en gewoon niet mee willen werken houdt het op een gegeven moment op. Aan de ene kant was het stom van mij dat ik het niet wat beter had uitgezocht om watvoor cranks het ging, aan de andere kant een naaistreek dat ie die dingen gewoon niet terug wilde nemen nadat het toch duidelijk werd dat ik gelijk had. Voor de oplettende DP-er, in de te koop forum stonden een tijd geleden een hoop cranks te koop... zoekt en gij zult vinden.
Wijze les: check ffvoor je iets koopt, helemaal als je met nOObies zaken doet.
ten eerste was ik niet degene die een knokploeg initiatief nam, maar goed.
Ik had n setje cranks van iemand gekocht die volgens hem DH cranks zouden zijn, dit waren echter XC cranks met 1 blad en een bashguard. En dat klopte dus niet. Na een hoop geneuzel heb ik geprobeerd mn geld terug te vorderen maar dat ging niet meer. Maar omdat die gast wat moeite had met het begrijpen van de hele zaak en ik geen zin heb om mn tijd vuil te maken aan het twintig maal uitleggen van zaken, zou ik een deel van t geld terug krijgen nadat ik de cranks al had ontvangen. Daar wacht ik dus nog op. Dan kan je hoog en laag blijven springen en roepen dat je gelijk hebt en in je recht staat maar als er dan lui zijn die dat niet begrijpen en gewoon niet mee willen werken houdt het op een gegeven moment op. Aan de ene kant was het stom van mij dat ik het niet wat beter had uitgezocht om watvoor cranks het ging, aan de andere kant een naaistreek dat ie die dingen gewoon niet terug wilde nemen nadat het toch duidelijk werd dat ik gelijk had. Voor de oplettende DP-er, in de te koop forum stonden een tijd geleden een hoop cranks te koop... zoekt en gij zult vinden.
Don Diablo schreef:
Hey D, je vergeet nog 1 les...
Lees eerst eens hoe de man zaken doet...

Kheb je nu wel genoeg gedissed, hoop voor je dat ie niet breekt bij nog een boomknuffel actie van je..

f*ck het hele discussie verhaal en gewoon rossen , zelfs als het helemaal niet nodig is (oké ik heb wat onderdrukte woede en ik ben wat gefrustreerd maar als er gerost moet worden sta ik vooraan
)

Ik ben toch meer van de diplomatieke aanpak en laat het vuile werk dan wel aan jullie over.

Was dat dat Firex SS verhaal? Vette pech... vooral omdat ze in Duitsland de helft kosten of iets dergelijks?
Exar schreef:
Was dat dat Firex SS verhaal? Vette pech... vooral omdat ze in Duitsland de helft kosten of iets dergelijks?
dat ja
Door jou verhaal realiseer ik me dat het eigenlijk met mijn wanbetaler ook maar es afgelopen moet zijn. Het klinkt stom maar ik zag het niet echt aankomen, hij beweerde elke keer het geld over te maken en ik geloofde hem. Ik controleer ook niet zo vaak mn rekening. Ik heb alle mailtjes nog waarin hij dat beweert. Ik heb hem wel duidelijk gemaakt dat het nu echt gebeuren moest (voor het eerst rond november) maar helaas luistert hij daar niet naar, als hij binnenkort niet betaalt dan moet ik daar maar es thuis bij hem langs gaan.
-
Wordt er dan toch nog gerost?!? ;D
Van mij hoeft er niet perse gerost te worden maar ik zou het wel makkelijker vinden als ik niet alleen zou zijn. Ik kan ook wel iemand mee nemen maar ik vind het eigenlijk gewoon triest dat het zover moet komen.
Hij reageert sinds vandaag niet meer op de telefoon omdat ik nu zei dat het weleens tijd moest worden. Op zn mail reageert hij al tijden niet meer terwijl zn adres wel gewoon bestaat. Ik heb zaken met hem gedaan via DP.
Moet ik hiervoor een nieuw topic openen?
Zijn er mensen in Den Haag die wel mee willen gaan? Die hoeven dan niet zo ver te reizen.
Hij reageert sinds vandaag niet meer op de telefoon omdat ik nu zei dat het weleens tijd moest worden. Op zn mail reageert hij al tijden niet meer terwijl zn adres wel gewoon bestaat. Ik heb zaken met hem gedaan via DP.
Moet ik hiervoor een nieuw topic openen?
Zijn er mensen in Den Haag die wel mee willen gaan? Die hoeven dan niet zo ver te reizen.
-
Waarom vragen op DP of iemand mee wil? Daar heb je toch je vrienden voor?
T.B.F.K.A.N. schreef:
Waarom vragen op DP of iemand mee wil? Daar heb je toch je vrienden voor?
Jij bent echt een goeie, ga je mee?
Even serieus...
Zjjn er ook nog andere manieren om iets te doen ipv naar iemands huis te moeten gaan?
Ten eerste weet ik niet of ie thuis is, ten tweede weet ik niet of ie dan wel open doet en ten derde weet ik niet wat ie gaat doen als ie wel open doet. Ik zou het wel fijn vinden als iemand me een goed advies kon geven. Ik heb alles dus alle mailtjes waarin hij bevestigd etc. Hij leek me ook eigenlijk niet iemand die me zou oplichten alleen iemand die het maar blef uitstellen. Toen ik dit topic las dacht ik : toch maar even aanstalten maken. En nu negeert ie alle contact.
Zjjn er ook nog andere manieren om iets te doen ipv naar iemands huis te moeten gaan?
Ten eerste weet ik niet of ie thuis is, ten tweede weet ik niet of ie dan wel open doet en ten derde weet ik niet wat ie gaat doen als ie wel open doet. Ik zou het wel fijn vinden als iemand me een goed advies kon geven. Ik heb alles dus alle mailtjes waarin hij bevestigd etc. Hij leek me ook eigenlijk niet iemand die me zou oplichten alleen iemand die het maar blef uitstellen. Toen ik dit topic las dacht ik : toch maar even aanstalten maken. En nu negeert ie alle contact.