Bike mee naar festival of niet?
Moderator:Beheerders
Ik ga dit jaar waarschijnlijk naar BikeFestival in Garmisch Partenkirchen.
Maar nu was m"n vraag of het handig/leuk is om je eigen bike mee te nemen? Er zijn daar georganiseerde toertochten enzo, dus dan is het wel handig om je eigen bike bij je te hebben. Maar verder, bij de party"s "s avonds enzo, staat je bike daar maar.
Dus, moet ik m"n bike meenemen of niet?
Thanks in advance,
SkyAlloy
Maar nu was m"n vraag of het handig/leuk is om je eigen bike mee te nemen? Er zijn daar georganiseerde toertochten enzo, dus dan is het wel handig om je eigen bike bij je te hebben. Maar verder, bij de party"s "s avonds enzo, staat je bike daar maar.
Dus, moet ik m"n bike meenemen of niet?
Thanks in advance,
SkyAlloy
Re:Bike mee naar festival of niet?
Tuurlijk, je moet hem wel eerst "opleuken" Helmaal chroom spuiten en gouden handvaten. Anders ben je niet de pimp.
Serieus: wat lijkt je zelf het handigste? De kans dat als je je fiets onbeheerd achterlaat, gestolen wordt. Bij de toertoch overdag zou het handig zijn."s avonds ook, maar dan zou het weer praktischer zijn als je met een paar vrienden ging, samen kunnen jullie op de fietsen letten als er eentje zuipen haalt ofzo.
Ik denk trouwens wel dat het een beetje de intentie is om met je eigen "vervoer" te komen.
mzzl
Gène
Serieus: wat lijkt je zelf het handigste? De kans dat als je je fiets onbeheerd achterlaat, gestolen wordt. Bij de toertoch overdag zou het handig zijn."s avonds ook, maar dan zou het weer praktischer zijn als je met een paar vrienden ging, samen kunnen jullie op de fietsen letten als er eentje zuipen haalt ofzo.
Ik denk trouwens wel dat het een beetje de intentie is om met je eigen "vervoer" te komen.
mzzl
Gène
"s avonds in de auto leggen, eventueel groot deken eroverheen ofzo. Dat zou ik doen.
-
Ja dan ben je er geheid vanaf.
1 manier: Huissie huren en achter slot en grendel liefst onder je bed met je schoonmoeder ervoor.
Er zijn al zoveel bikes gejat op festivals, desnoods inclusief de auto/camper waar ze in lagen !
E
1 manier: Huissie huren en achter slot en grendel liefst onder je bed met je schoonmoeder ervoor.
Er zijn al zoveel bikes gejat op festivals, desnoods inclusief de auto/camper waar ze in lagen !
E
- @sph@ltdude
- Contacteer:
Hééééél veel hééééééle dikke sloten kopen.
Neem een hele dikke grote stalen paal mee waar een lus/oog aan/op zit en wat cement en Asphaldude z"n sloten. Graaf een kuil, stort daar het cement in, stop paal d"r in, ff wachten tot het hard is en dan die sloten erop. Nu alleen nog de snelspanners van je fiets af en dat moet de dieven wel even bezig houden :P
Je kan natuurlijk ook de hele avond op je fiets blijven zitten.
Serieus, als je een huisje huurt zet hem daar in, maar anders zou ik hem ergens aan een hek vastmaken met wat goede sloten en zorgen dat je hem met wat vrienden in de gaten kan houden. In de auto is dus niet zo"n goed idee.
Je kan natuurlijk ook de hele avond op je fiets blijven zitten.
Serieus, als je een huisje huurt zet hem daar in, maar anders zou ik hem ergens aan een hek vastmaken met wat goede sloten en zorgen dat je hem met wat vrienden in de gaten kan houden. In de auto is dus niet zo"n goed idee.
Huisje huren op halfuurtje afstand van Garmish. Klopboor mee, keilbouten, Ketting maatje bruut groot. Hangslot mega en klussen maar.
klinkt allemaal heel leuk....maar met een beetje betonschaar knip je bijna alles open als een ijzerdraadje.
Dan koop jij toch de verkeerde kettingen, 0,5"+ Boron kettingen staan er volgensmij om bekend dat ze zonder hydrauliek niet geknipt kunnen worden... ff nazoeken
wel meer sloten staan erom bekend dat ze onmogelijk open te krijgen zijn....
ik zal geen namen noemen.
ik zal geen namen noemen.
-
Klopt, en trouwens hebben jullie wel eens van vloeibare stikstof gehoord?!?
Is geen slot tegen bestand.
Is geen slot tegen bestand.
Ik help m"n vader wel eens met het knippen van dikke koperen en rvs staven en platen. En ik verwonder me steeds hoe gemakkelijk zo"n grote tang door zo"n dikke staaf van zulk hard metaal komt.
Dus ik laat het idd liever niet met een slotje op het festival staan.
Ik ben een beetje aan het rondkijken voor een huisje/appartement met een afsluitbare garage ofzo in de buurt van Garmisch.
Is iemand van jullie wel "s naar zo"n festival geweest? Zijn de georganiseerde tochten een beetje mooi? Wat is het tempo tijdens zo"n tocht?
SkyAlloy
Dus ik laat het idd liever niet met een slotje op het festival staan.
Ik ben een beetje aan het rondkijken voor een huisje/appartement met een afsluitbare garage ofzo in de buurt van Garmisch.
Is iemand van jullie wel "s naar zo"n festival geweest? Zijn de georganiseerde tochten een beetje mooi? Wat is het tempo tijdens zo"n tocht?
SkyAlloy