Zaterdag 23 april onderhoudsdag!
Â
Een beetje afhankelijk van het aantal aanmeldingen moet je toch wel rekenen dat je volgens mij bijna een hele dag onder de pannen bent.
Koek en zopie zelf meenemen aub.
Gereedschap en materialen worden verzorgd door SBB.
Lijkt het je dus leuk om je eigen parcours te onderhouden en dat ene kuiltje waar je je elke keer weer dood aan ergert voor eens en altijd met de grond gelijk te maken?
Geef je dan op met je echte naam en telefoonnummer(liefst mobiel) op onderstaand emailadres:
ebf@xs4all.nl
Â
Je hoeft niet bang te zijn dat je je wekelijkse zaterdag-inspanning gaat missen, er is genoeg te scheppen, harken, snoeien, zagen & kruiwagenrijden.
De exacte tijd en plek is nog niet bekend, moeten we nog even overleggen met SBB. Maar zodra dit bekend is laten we dit gelijk weten.
Â
Alvast bedankt,
dusssss©
Onderhoudsdag Schoorl zaterdag 21-05
Moderator:Beheerders
- JJ
- Forumbeheerder
- Contacteer:
Re:Onderhoudsdag Schoorl 23-04
Zal ik maar beginnnen met een goede smoes?
Mag niet van mijn vrouw...
Als ik niet in de omliggende weekenden ook al weg was geweest was het zeker een optie, maar nu lukt dat echt niet..
Jammer..
Als ik niet in de omliggende weekenden ook al weg was geweest was het zeker een optie, maar nu lukt dat echt niet..
Jammer..
JJ schreef:
Zal ik maar beginnnen met een goede smoes?
Jammer..
Waardeer het zeer dat je uit Apeldoorn (toch?) wilde komen om "ons" parcours mooier te maken.
Maar ik begrijp het !
De oproep is uiteraard voor iedereen en iedereen is ook van harte welkom, maar ik had meer de bedoeling om locals te mobiliseren.
dusssss©
BOSS schreef:
Waardeer het zeer dat je uit Apeldoorn (toch?)
dusssss©
neej twas toch Amersfoort?

Pimiento schreef:
[BOSS schreef:
Waardeer het zeer dat je uit Apeldoorn (toch?)
dusssss©
neej twas toch Amersfoort?![]()
Dat zeg ik :P
dusssss©
Re:Onderhoudsdag Schoorl zaterdag 21-05
JJ, speciaal voor jou de datum gewijzigd ;D ;D :-*
dusssss©
dusssss©