Old school, retro, klassiek, van vroegahh, auwe zooi

Lekker gereden, flink gecrashed, gewoon een vette roddel? Ga naar binnen en vertel je sterke mountainbikeverhalen in het Café.

Moderator:Beheerders

Plaats reactie
B@rt
Old school, retro, klassiek, van vroegahh, auwe zooi

Bericht door B@rt » zo dec 04, 2005 10:46 am

Omdat ik het idee heb dat er steeds meer DP'ers oog krijgen voor oud spul en daar over het forum steeds meer (langlopende) topics te vinden zijn, en omdat er geen tandem topics meer geplaatst kunnen worden (waarom niet eigenlijk....?) vraag ik me af of er geen oldtimer-onderwerpen afdeling kan worden gestart.

Ergens tussen Dirt/Street en Singelspeed/29er?

Ik voel me nu een beetje buitengesloten met een C'dale M900 van '96/'97. Is een tandem en begint al aardig old-school te worden :D

Elevation12,000

Bericht door Elevation12,000 » zo dec 04, 2005 7:14 pm

Ben niet echt ontevreden met huidige setup.

Twee aantekeningen toch:

- Appart forum zou de overzichtelijkheid wel enorm ten goede komen. Nu krijg je ellenlange topics. Kortere topics zouden ergens onvindbaar wegzakken. Met Jeroen's topic over zijn nwe oude Rocky zal dat ook wel weer gebeuren.

- In huidige setup is het 99% leuk, gezellig, echter je loopt altijd het risico dat die ene keer dat je je eens uitspreekt obstinate figuren in de pen gaan klimmen en da's minder. Ik signaleer bv dat er in het SS/29" hoekje veel meer ruimte is.

Ruben
Forumbeheerder

Bericht door Ruben » zo dec 04, 2005 7:27 pm

Tandem topics kunnen altijd natuurlijk gewoon onder het XC forum en anders desnoods onder het DH forum bij een downhill tandem ;)

Over oldschool heeft De Kerf's een nogal vaste mening... hij zal hier binnen een half uur wel posten... :o

Plaats reactie