Dikke bling
Moderator:Beheerders
DeKerf's ga es met je tijd mee, jouw fietsen zien er ook vaak behoorlijk Bling Bling uit . Ik ben het met je eens, zodra het over 24" rims op een humvie met een 11" lcd scherm in het dashbord gaat, heb ik het gezien. Maar als het over een goed overwogen en nauwkeurig uitgezochte onderdelen op een bling bike gaat, krijg ik wel een warm gevoel (merk boeit even niet). Dan ziet er dat voor mij behoorlijk Bling uit. Dat het woord nu een beetje uit de toon valt, kan ik niet helpen. Ik vind woorden Shimano, Giant, Trek ook niet altijd even mooi klinken
mzzl

mzzl
Trotse eigenaar van de Dirty-Pages Zuurpruimaward 2009!
These derizzles iz tha shiznit!
Sorry.....slechte inkopper. Gezien X.0's volgens SRAM volkomen demonteerbaar zijn, kan je alle alu zooi gewoon in verf stripper laten weken, spoelen en de boel een ranzig kleurtje anodiseren.
Als iedereen die z'n derailleur wil pimpen zich even hier meldt, dan kunnen we en masse de hele boel opsturen naar een bedrijf die de ano laag wil regelen. Moeten we wel concensus bereiken betreft de kleur, dus ik stem vast op paars!
Sorry.....slechte inkopper. Gezien X.0's volgens SRAM volkomen demonteerbaar zijn, kan je alle alu zooi gewoon in verf stripper laten weken, spoelen en de boel een ranzig kleurtje anodiseren.
Als iedereen die z'n derailleur wil pimpen zich even hier meldt, dan kunnen we en masse de hele boel opsturen naar een bedrijf die de ano laag wil regelen. Moeten we wel concensus bereiken betreft de kleur, dus ik stem vast op paars!
- Rinse Appelstroop
- Contacteer:
Heb jij de stap SRAM - Shimano gemaakt??Gène schreef:Paars?!?!?!?0
bah![]()
als het nou een shimano der was![]()
mzzl
Gene
Ben pas geleden overgestapt van Shimano naar SRAM (XT naar X9) en ik heb er echt geen moment spijt van. Nog maar 100km gereden ofzo maar goed.
Those alien bastards are gonna pay for shooting up my ride!
-
Op het eerste gezicht zeg ik direct al verguld. Ik heb iig nog nooit goud anodisering met zo'n diepe warme glans gezien.
Voor posers die bling bling als primaire levenbehoefte zien en teren op dat extra beetje aandacht:
+
= ?!
?
?
?
?
?
?

nog een plaatje
en nog een
De Japanners dachten als je feestje gaat bouwen dan moet je het goed doen. In 1990 uitgebracht ter gelegenheid van 100 jaar framebouw door Miyata. Miyata maakte aanvankelijk geweren en dus ook de lopen daarvoor. Via dezelfde techniek meende men ook vrij eenvoudig framebuizen te kunnen maken. De techniek behelsde het uithollen van massief staal.

Gouden SRAM deraillieurtje zal er wel leuk bij kleuren..... maar nee, toch maar niet.
Voor posers die bling bling als primaire levenbehoefte zien en teren op dat extra beetje aandacht:

?
?
?
?
?
?

nog een plaatje
en nog een
De Japanners dachten als je feestje gaat bouwen dan moet je het goed doen. In 1990 uitgebracht ter gelegenheid van 100 jaar framebouw door Miyata. Miyata maakte aanvankelijk geweren en dus ook de lopen daarvoor. Via dezelfde techniek meende men ook vrij eenvoudig framebuizen te kunnen maken. De techniek behelsde het uithollen van massief staal.

Gouden SRAM deraillieurtje zal er wel leuk bij kleuren..... maar nee, toch maar niet.
Nee geen overstap gemaakt, ben het wel aan het overwegen. Maar ik vind Sram te duur. Ik wil het dan wel goed doen en voor de X.0 shifters en der. gaan. Ik kies liever voor shimano voor het uiterlijk, opgeruimd effect op het stuur. Er wordt ook meer gestunt op prijs gebied met shimano. Anders wordt het ook een ratjatoe van merken op mijn fiets en dat vind ik ook niet mooi. Op de racefiets rij ik overigens met campa.
Maar goed de combi shimano- sram vind ik vloeken in de kerk. Het is of het een of het andere.
Die Miyata ziet er wel weer behoorlijk bling uit. Mijn neef heeft de special edition s-works versie wegens de wereld kampioenschap overwinning van Bart Brentjens. Die is helemaal goed (gespoten), Dat is voor mij nog het mooiste frame wat bestaat. Helemaal bling.
mzzl
Gene
Maar goed de combi shimano- sram vind ik vloeken in de kerk. Het is of het een of het andere.
Die Miyata ziet er wel weer behoorlijk bling uit. Mijn neef heeft de special edition s-works versie wegens de wereld kampioenschap overwinning van Bart Brentjens. Die is helemaal goed (gespoten), Dat is voor mij nog het mooiste frame wat bestaat. Helemaal bling.
mzzl
Gene
Trotse eigenaar van de Dirty-Pages Zuurpruimaward 2009!
Re: Dikke bling
heb ik niet nodigBart schreef:
- Xircuit
- Contacteer:
Rij inmiddels al dik 2 jaar met een Sram X.9 achterderraileur, deze heeft inmiddels al dik 3000 kilometers gemaakt en hij werkt nog prima. De derraileur wieltjes hebben ik pas een half jaar geleden gewisseld.wictor schreef:SRAM heeft z'n kleine kwaliteitsprobleempjes (o.a. cr@ppy wieltjes, snelle slijtage van de scharnierpunten) maar ik hoef ook nooit meer een Shimano derailleur voor m'n MTB.
Belangrijker: als paars niet kan, wacht denken jullie van groen?
Kwaliteit = Prima!
Ich Heisse Super Fantastisch!
-
- Contacteer: